تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هر که خشنودی خدا را بطلبد هر چند به قیمت خشم مردم، خداوند او را از مردم بی نیاز م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820760309




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هر آنچه که باید پیش از تجربه The Division بدانید


واضح آرشیو وب فارسی:پردیس گیم: مقدمه ای کوتاه بر چیستی طرح "هر آنچه که باید بدانید" سلام به تمام همراهان پردیسی ما، بهتر است یک مقدمه کوتاه را پیش از شروع مطلب با شما به اشتراک بگذاریم. هدف از طرح "هر آنچه که باید بدانید" این است که شما پیش از تجربه بازی، یک دید کلی را نسبت به آن بدست آوردید تا بتوانید با اطلاعات مناسب پای به بازی بگذارید. دلیل انتشار این مطلب نزدیک به تاریخ انتشار بازی نیز دقیقا همین است و شما با مطالعه این مطلب، تمام اطلاعات لازم پیش از تجربه بازی را بدست خواهید آورد.

هر آنچه که باید پیش از تجربه The Division بدانید "به قلم محمدصادق تواضعی" کمتر از یک هفته دیگر تا عرضه عنوان فوق بلند پروازانه یوبی سافت یعنی آخرین نسخه ی سری تام کلنسی با نام The Division زمان باقی مانده است و سازنده این اطمینان را به همه داده که بازی آخر الزمانی اش می تواند این سبک از شوتینگ را متحول کند و به یک عنوان بی نظیر تبدیل شود. خب دقیقا چه چیز هایی از این بازی می دانیم؟ ویژگی های این بازی و المان هایی که در اختیار مخاطبینش قرار می‌دهد چیست؟ آیا می توان بدون اتصال به اینترنت بازی را تجربه کرد؟ آیا بازی حجم زیادی می گیرد و به سرعت بالایی نیاز دارد؟ خیر؛ برای تجربه حتما باید به اینترنت متصل باشید. اما فراموش نکنید اگر به مناطق نبرد نزدیک نشوید و صرفا بخواهید بخش داستانی را جلو ببرید، فقط اتصال به اینترنت کافی است. همچنین خبر خوب این است که حجم مصرفی بازی بسیار پایین می باشد و ساعتی حدودا 60 تا 70 مگابایت از ترافیک شما کسر می شود. همچنین سرورهای بازی نیز بشدت قوی است و با اینترنت ایران نیز براحتی توان تجربه بازی را دارید. آیا برای تجربه بازی نیاز به اشتراک Gold و Plus دارید؟ به دلیل ویژگی های آنلاین بازی و تلاقی آن با بخش داستانی، برای تجربه حتما باید اشتراک ویژه را داشته باشید. ماجرا بازی از چه قرار است؟ بیمارستان های پر از مجروحین، خیابان های تاریک و سرد و غارت و گرانی ... ایده اصلی داستان ، از یک شبیه سازی توسط دولت به نام "زمستان تاریک" گرفته شده است. قرار بود طی این عملیات شبیه سازی شده دولت آمریکا طی 14 روز توسط یک دشمن ناشناخته مورد حمله قرار گرفته و نیویورک وارد یک اختشاش نافرجام شود؛ اما همه چیز از کنترل خارج می شود و حمله تروریستی ای که توسط عاملین ناشناخته در جمعه سیاه رخ می دهد دولت را غافلگیر می کند و انتشار ویروسی از پی آن در سطح شهر همه چیز را در ازدحامی بی سابقه فرو می برد.  گروه های مختلفی از مردم شروع به کشتار و غارت می کنند، گویی آخر الزمان فرا رسیده و باگذشت زمان نیویورک به یک ویرانه تبدیل خواهد شد. و دولتی دیگر در کار نیست تا بتواند کمک حال مردم باشد.

آیا نیویورک نابود خواهد شد؟ آخرین امید نیویورک و ساکنین اش، مامورانی اند که The Division نامیده می شوند و جز شهروندان و به عبارتی داوطلبانی از بازماندگانی هستند که تصمیم به نجات نیویورک گرفته اند. مامورانی که در همان بدو ورود به بازی می توانید آن ها را شخصی سازی کنید. به گفته تیم سازنده این بخش از بازی به مخاطب این اجازه می دهد تا بتوانند از تمامی جزئیات شخصی سازی چهره و شخصیت استفاده کنند تا مامور دلخواه خود را خلق کنند. آن ها موظف اند تا بار دیگر صلح و آرامش را به این شهر برگردانند و اطلاعاتی از این ویروس کسب کنند تا به توانند عوامل پشت پرده را شناسایی و از بین ببرند. آدم بد ها چه کسانی هستند؟ در طول بازی با یک سری NPC های مختلف روبرو خواهید شد. بعضی از آن ها غارتگرانی هستند که به دنبال آشوب اند ولی عده ای دیگر شاید اصلی ترین مانع شما به حساب آیند. گروه فوق العاده دیوانه که خود را "پاک کننده ها (Cleaners)" نامیده و در سطح شهر به وسیله اسلحه آتش افزار خود، بازمانده ها را در آتش می سوزانند تا گرفتار ویروس نشده و در امان بمانند! در طول روند بازی و جمع آوری اطلاعات از این گروهک ها، رفته رفته متوجه می شوید که چه کسی پشت این قضایا بوده و رهبر اصلی آن ها کیست. مابقی شهروندان کجا هستند؟ خب این حق تمامی مخاطبین است که بدانند مابقی شهروندان نیویورک کجا هستند! در کل نمایش ها و اطلاعاتی که خواندیم فقط شاهد اجسادی هستیم که سوخته شده و یخ زده اند و یا جنازه هایی که کنار خیابان قرار داده شده اند. محیط آخرالزمانی و نباید انتظار دیدن آدم های زیادی داشته باشیم ولی اگر همه مرده اند، جنازه هایشان کجاست و اگه زنده اند به کجا منتقل شده اند. در عنوان The Division ماموران از تکنولوژی برخوردارند که در بعضی از محیط ها به آن ها اجازه می دهد تا آن نقطه را آنالیز کنند. با آنالیز کردن محیط، یک شبیه سازی از اتفاقاتی که در گذشته افتاده است برای شما نشان داده می شود. این شبیه سازی به صورت نقطه های پیوسته که شهروندان را به نمایش گذاشته و می توانید صدای آن ها را بشنوید. برای مثال راه رفتن یک مادر و دختر و سایر مردم در یک روز عادی نیویورک و یا صحنه ای از اعتراضات آن ها به مسائل مختلف. همچنین اگر در کنار بعضی از آن ها قرار بگیرید می توانید اطلاعاتی از آن ها و اتفاقی که در گذشته رخ داده کسب کنید. بخش تک نفره بازی به چه صورت است؟ همانطور که می دانید The Division یک بازی کاملا آنلاین و برای تجربه کامل و لذت اصلی ، می بایست با دوستان خود ( بازی حد اکثر تا 4 نفر بازیکن را در هر Squad قبول می کند. به عبارتی بازی دارای Co-Op  چهار نفره است) به صورت Co-Op به بازی کردن پرداخته و در نیویورک به گشت و گذار بپردازید. با این حال بازی از بخش تک نفره نیز بهره می برد. شما می توانید کلا بازی را بصورت تک نفره پیش برده و به بازی کردن بپردازید ولی اگر می خواهید تجربه شما از دنیای The Division به بهترین شکل صورت بگیرد، می بایست بخش چند نفره آن را بازی کنید زیرا بخش اعضم محتویات در قسمت های PVP (بازیکن در مقابل بازیکن) است. 

خب حالا چطوری شهر نجات بدیم؟ خب حالا به عنوان یک مامور The Division با چه سبک مراحلی مواجه هستیم؟ چه نوع ماموریت هایی برای ما در نظر گرفته شده است؟ طبق اطلاعاتی که از بازی در دست قرار دارد و تجربه ای که از نسخه بتا بازی بدست آوردم، شما وظیفه دارید تا قسمت های مختلف شهر را از دست گروهک ها نجات دهید. همچنین می توانید پایگاه ها و ارگان های مختلف را نیز تحت سلطه خود در آورید. به عبارتی تیم سازنده در این نسخه کمی از عناصر Far Cry را به بازی اضافه کرده است.  البته علاوه بر ماموریت های اصلی یک سری ماموریت های فرعی نیز در بازی گنجانده شده که می توانید به انجام آن ها به پردازید. این مراحل نوعی تعبیه شده اند که شما را مجبور به گشت و گذار در محیط نیویورک کرده و از طرفی این گشت و گذار باعث می شود تا حقایق بازی را کشف کنید و بیشتر در مورد داستان و اتفاقات رخ داده بدانید. گجت ها و ابزار های بازی به چه صورت است؟ یکی از بخش هایی که یوبی سافت شدیدا به آن می نازد، بخش بروزرسانی و شخصی سازی اسلحه در بازی است. از هر نمایش بازی که بیرون آمده می توان این مورد را فهمید که تیم سازنده بر روی این بخش مانور زیادی داده است. محیط بازی سرشار از آیتم های گوناگون است. از کلاه گرفته تا Grip اسلحه که می توانید با بدست آوردن آن ها، اسلحه و شخصیت خود را از ظاهری جدید برخوردار کنید. با انجام ماموریت های متفاوت و دریافت XP شخصیت شما لول آپ شده و می توانید از Skill، Perk و Talent های مختلف استفاده کنید. برای مثال از درون های مخصوص استفاده کنید تا با انعکاس نور در چشم دشمن دید آن ها از بین رفته و به توانید به راحتی آن ها را نابود کنید. در پایگاه های عملیاتی شما بخش هایی قرار داده شده برای خرید و فروش اسلحه و یا ساخت اسلحه. همچنین آیتم ها با توجه به عملکردشان از دسته بندی های متفاوتی برخوردار هستند. هر محیط از بازی، سطح لول خاص خود را دارا می باشد، از این رو با کشتن NPC ها و گشتن در محیط و انجام ماموریت ها، آیتم های بهتری دریافت می کنید. برای مثال در اولین محیط بازی از آیتم های سفید رنگ استفاده کنید که نشان دهنده ساده ترین و ضعیفن ترین سطح آیتم هاست. ولی رفته رفته به آیتم های رنگ آبی و سبز و در آخر نارنجی دسترسی پیدا خواهید کرد.

Dark Zone کجاست؟ بخش مهمی در انتظار شماست که تیم سازنده و یوبی سافت به آن خیلی می نازند. محیطی وجود دارد ( بخشی از محیط و نقشه بازی و برای ورود به آن حتما نیاز نیست از منوی مخصوصش اقدام کنید) به نام Dark Zone که در واقع بخش PVP-PVE بازی است. فلسفه این بخش این است که یک سری ماموریت های گوناگون وجود دارد که می توانید آن ها را انجام داده و XP ( نوع لول آپ شدن های شما در محیط داستانی و Dark Zone متفاوت است) دریافت کنید. حال سایر بازیکنان نیز در اینجا حضور دارند و آن ها نیز برای چیزی که شما می جنگید، می جنگند و آن هم زنده ماندن است. در طول بازی کردن در این بخش اگر آیتم خاصی پیدا کنید قطعا باید مراقب جان خود باشید، خیلی از بازیکنان همانند گرگ های درنده در کمین اشخاصی هستند که کوله آن ها پر از آیتم است و خب با نگاه کردن به شما خیلی راحت می فهممند که آیا آیتمی به همراه دارید یا خیر ( بازیکنانی که دارای آیتم باشند یک جعبه آیتم جدا از کوله اصلی به همراه خواهند داشت).  نکته جالب قضیه اینجاست که فقط بازیکنان نیستند که تشنه خون شما اند و NPC ها نیز دیگر مشکلات شما خواهند بود که می بایست حواستان به آن ها باشد. در طول بازی کردن اگر یک شخص شما را بکشد به عنوان خائن قلمداد می شود و در محیط به رنگ قرمز در آمده و سایر بازیکنان نزدیک می توانند آنرا مشاهده کنند و در نتیجه با کشتن اش هم صاحب آیتم ها شوند و هم جایزه ای که شامل پول و XP می شود دریافت کنند. شخص خائن نیز مدت زمانی برای وی در نظر گرفته می شود، اگر در طول این زمان توانست فرار کند که خب باز به یک مامور اصلی تبدیل می شود و اگر باز شخص دیگری را کشت به مدت زمانش افزوده شده و در صورت کشته شدن علاوه بر از دست دادن آیتم ها، XP و پول نیز از دست می دهد. بازی چه زمانی عرضه می شود؟ بازی در تاریخ 18 اسفند منتشر می شود البته هم اکنون شما می توانید بازی را خریداری کنید و حتی نسخه فیزیکی بازی نیز با قیمت حدودی 225 تومان موجود می باشد. اما نکته حائز اهمیت این است که سرورهای بازی برای تجربه آنلاین باز نیست و شما صرفا می توانید یک بخش تکنفره سرد و بی روح را تجربه کنید. به همین دلیل توصیه ما این است که تا روز عرضه بازی برای خرید صبر کنید.



10 اسفند 1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پردیس گیم]
[مشاهده در: www.pardisgame.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن