تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به خدا توكل كند، دشوارى ها براى او آسان مى شود و اسباب برايش فراهم مى گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803730816




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح های مشترک با سرمایه گذاران خارجی باید سودآور باشد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: معاون عمرانی استانداری قزوین:
طرح های مشترک با سرمایه گذاران خارجی باید سودآور باشد

سفر هیئت ایتالیایی به قزوین


شناسهٔ خبر: 3569685 - دوشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۲
استانها > قزوین

قزوین- معاون عمرانی استانداری قزوین گفت: اجرای طرح های مشترک با سرمایه گذاران خارجی باید توجیه فنی و اقتصادی داشته باشد تا اجرایی شود. به گزارش خبرنگار مهر، منوچهر حبیبی عصر دوشنبه در جلسه با هیئت ایتالیایی که در استانداری قزوین برگزار شد اظهارداشت: استان قزوین در استفاده از انرژی های نو و پاک ظرفیت بسیار خوبی دارد و اگر بتوانیم از این فرصت بخوبی استفاده کنیم به سالم سازی محیط زیست نیز کمک شایانی شده است. وی افزود: با راه اندازی مرکز خدمات سرمایه گذاری خارجی در استان قزوین رویکرد مسئولان استان بویژه نماینده عالی دولت به جذب سرمایه های خارجی کاملا مشهود است و در این زمینه از مدیران دستگاههای اجرایی انتظار داریم ضمن ارتباط مستمر با این مرکز پروژه های مورد نیاز استان را معرفی کنند. حبیبی بیان کرد: طرح هایی که باید با مشارکت سرمایه گذار خارجی اجرایی شود باید توجیه اقتصادی داشته باشد و برای دو طرف سود آور باشد تا مقدمات اجرای شدن آن فراهم شود. معاون عمرانی استانداری قزوین یادآورشد: سرمایه گذاری یک موضوع برد/ برد است و نباید انتظار داشته باشیم سرمایه گذار همه شرایط ما را بپذیرد و دنبال منفعت نباشد.

استان قزوین مستعد سرمایه گذاری است حبیبی گفت: در شرایط پسابرجام زمینه حضور شرکت ها و سرمایه گذاران خارجی در استان قزوین تقویت شده و شاهد سفر هیئت هایی از کشورهای مختلف هستیم که با برنامه ریزی و تدبیر می توانیم کارهای تاثیر گذاری انجام دهیم و به اشتغال استان کمک کنیم.     وی بیان کرد: توسعه فعالیتهای زیست محیطی، انرژی های پاک، در اولویت برنامه های ما قرار دارد و امیدواریم هیئت ایتالیایی نسبت به تسریع در ساخت کارخانه زباله سوز پس از توافق نهایی اقدام کند. عباسعلی درافشانی سرپرست امور اقتصادی استانداری قزوین هم گفت: تراکم بالای جمعیتی در استان و ظرفیت های جاده ای، شبکه ریلی، خدمات زیربنایی، همسویی مدیران دستگاههای اجرایی و توانمندی های صنعت، کشاورزی و گردشگری به گونه ای است که جذابیت لازم را برای سرمایه گذار فراهم کرده است. وی بیان کرد: با هماهنگی انجام شده با مدیران دستگاههای اجرایی موانع حضور سرمایه گذار برطرف شده و در مسیر اجرای طرح ها نیز هرجا که لازم باشد از همراهی مسئولان برای تسریع در کار برخوردار خواهیم شد. در ادامه شیرآلی مشاور امور بین الملل استانداری قزوین گفت: با موافقت های انجام شده ۶ میلیارد یورو از سوی «ساچه» ایتالیا برای اجرای طرح فاینانس با ایران پیش بینی شده که اگر در فرصت تعیین شده به عقد قرارداد منجر نشود امکان اختصاص به کشور و یا طرحی دیگر هست لذا از هیئت ایتالیایی انتظار داریم در اجرای کار تسریع کنند.

وی افزود: شهرداری قزوین آماده اجرای طرح شهر سالم است و مسئولان قزوین هم در مشارکت سرمایه گذار خارجی در اجرای طرح پسماند و نیروگاه همدل و همراهند که لازم است از این فرصت بخوبی استفاده شود. سید باقر بابایی چگینی معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان هم گفت: با تضمین دولت برای خرید انرژی برق نیروگاههای پراکنده این ابزار تشویقی بهترین انگیزه را برای احداث نیروگاه توسط بخش خصوصی فراهم کرده است. وی افزود: اولین مولد گازسوز توسط شرکت نفیس نخ استان اجرایی شده و با راه اندازی بورس انرژی تولیدکنندگان انرژی می توانند برای صادرات برق هم اقدام کنند. بابایی چگینی اظهارداشت: نرخ برق در کشورهای همسایه بالاست و می تواند برای سرمایه گذار خارجی مقرون به صرفه باشد و ما نیز در استان برای همکاری در اجرای طرح آمادگی کامل داریم. وی تصریح کرد: ساخت نیروگاه پاک با ظرفیت ۱۸.۵ مگاوات از تولید ۱۳۴ هزارتن آلاینده جلوگیری می کند و موجب صرفه جویی ۵۸ میلیون لیتر سوخت فسیلی و ۳۶ میلیون مترمکعب گاز در چرخه تولید می شود که اهمیت اجرای این طرح را دوچندان می کند.  









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن