تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اطاعت خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با معصيت خدا بدبخت نمى‏گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819776418




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سنگ اندازی در مسیر آتش بس سوریه


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: سنگ اندازی در مسیر آتش بس سوریه


پس از اظهارات مقامات آمریکایی درباره اجرای طرح " بی B " در صورت شکست آتش، عادل الجبیر گفته در صورتی که حامیان بشار اسد بخواهند او را در قدرت نگه دارند، دولت های غربی باید نقشه دوم خود یا همان " طرح B " را اجرا کنند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، وزارت امور خارجه سوریه اعلام کرد؛ اظهارات عادل الجبیر وزیر امور خارجه عربستان سعودی مبنی بر وجود طرح شماره دو(B) درخصوص تحولات سوریه چیزی جز توهّم رژیم سعودی نیست.

میخائیل بوگدانف معاون وزیر خارجه روسیه و نماینده ویژه رئیس جمهور این کشور در امور خاورمیانه (غرب آسیا) نیز اظهارات عادل الجبیر وزیر خارجه عربستان مبنی بر نقض آتش بس از طرف روسیه در سوریه و وجود طرح بی درباره سوریه را محکوم کرد.

گفتنی است؛ عادل الجبیر در کنفرانس خبری مشترک با همتای دانمارکی خود در ریاض اعلام کرد: برای سوریه در صورت شکست آتش بس یک طرح B وجود دارد. اگر دمشق و متحدانش در آتش بس جدی نباشند، آنگاه طرح B و سوریه بدون حضور اسد وجود خواهد داشت. وزیر امورخارجه عربستان مدعی شد: جنگنده های روسی با پرواز در سوریه آتش بس را نقض کرده اند.
همزمان فرمانده سابق ناتو مدعی شد در صورتی که آتش بس در سوریه به شکست بینجامد طرح " B " مورد نظر آمریکا به اجرا در می آید که شامل ایجاد منطقه پرواز ممنوع در سوریه و عملیات نظامی زمینی در این کشور است. جیمز استاوریدیس گفته همه کشورهای عضو به اصطلاح ائتلاف ضد داعش در این طرح مشارکت خواهند داشت.
  در دو روز گذشته گروه های مسلح در چند مورد آتش بس را در برخی مناطق سوریه نقض کرده اند. وزارت دفاع روسیه با اعلام موارد نقض آتش بس از حملات گروه های مسلح از خاک ترکیه به مناطقی در شمال سوریه خبر داده است. نخست وزیر ترکیه اما در تازه ترین موضع گیری، گروه های مخالف دولت سوریه را دوستان ترکیه خطاب کرده و گفت : آنکارا به حمایت از گروه های مخالف بشار اسد ادامه می دهد.


دوشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن