تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خرج کردن در راه طاعت خدا دریغ مکن وگرنه دو برابرش را در راه معصیت او خرج خوا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813081391




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آموزش تلفظ صحیح کلمات فارسی در رادیو تهران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری دانشجو: برنامه جدید «قند پارسی» از شبکه رادیویی تهران با هدف اعتلای زبان فارسی، درست گفتن و درست نوشتن را تبلیغ و توصیه می کند.
به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری دانشجو؛ میثم کطائیان، تهیه کننده برنامه «قند پارسی» با تاکید بر این که قند پارسی به منظور پاسداشت زبان فارسی روی آنتن رادیو تهران می رود، گفت: در قند پارسی به مردم توصیه می شود، فارسی را در گفتار و نوشتار پاس بدارند. علاوه بر این که درست بگویند، درست هم بنویسند و تا حد امکان از به کار بردن وا‍ژه های بیگانه خودداری کنند.
به گفته این تهیه کننده، حذف غلط های گفتاری و نوشتاری و پرهیز از کاربرد انواع و اقسام واژه های بیگانه از جمله اهداف این برنامه است.
قند پارسی درست نویسی و انتخاب واژگان فارسی را آموزش می دهد و درباره تلفظ صحیح کلمات و ادی درست واژه ها صحبت می کند. دراین برنامه درباره کاربرد کلمات فارسی و جایگزینی آن با واژه های بیگانه که در صحبت های روزمره متداول شده است، گفت وگو می شود.
کطائیان با اشاره به دیگر بخش هایی این برنامه افزود: روش تلفظ و ادای صحیح آواها و واژه ها، ادا کردن حق کلمات و معرفی واژه های بیگانه از دیگر بخش های این ویژه برنامه است.
علی غلامی، کارشناس ادبیات فارسی و حشمت الله صباغی کارشناس مجری برنامه قند پارسی هستند. صباغی، از ...
[ مشاهده متن کامل خبر آموزش تلفظ صحیح کلمات فارسی در رادیو تهران در خبرگزاری دانشجو ]
آموزش تلفظ صحیح کلمات فارسی در رادیو تهران






دوشنبه ، ۱۰اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری دانشجو]
[مشاهده در: www.snn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن