تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  ghhhhhh
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819909931




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۶ تصفیه خانه در استان کرمانشاه به بهره برداری می رسد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه گفت: سال آینده ۶ تصفیه خانه در سطح استان به بهره برداری می رسد که با راه اندازی آن ها تعداد تصفیه خانه های استان به ۱۳ مورد می رسد.
منصور کیاور در گفت و گو با خبرنگار تسنیم درکرمانشاه با بیان اینکه این تصفیه خانه ها در شهرستان های هرسین، پاوه، کنگاور، جوانرود و کرمانشاه به بهره برداری می رسند اظهار داشت: در سال 96 نیز برنامه افتتاح تصفیه خانه شهرهای روانسر، تازه آباد و سرمست نیز در دستور کار قرار دارد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه با اشاره به اینکه اکنون هفت تصفیه خانه فعال در شهر کرمانشاه، گیلان غرب، اسلام آبادغرب، قصرشیرین، سرپل ذهاب، پاوه و بیستون وجود دارد، عنوان کرد: سالانه 83 میلیون مترمکعب فاضلاب در استان تولید می شود که تصفیه خانه های فعال استان اکنون 33 درصد این مقدار را تصفیه می کنند.
کیاور با بیان اینکه با راه اندازی 6 تصفیه خانه دیگر در سال آینده 85 درصد بیشتر از میانگین کشوری تصفیه فاضلاب خواهیم داشت گفت: هم اکنون 88.2 درصد از جمعیت استان کرمانشاه تحت پوشش شبکه فاضلاب قرار دارند که در مقایسه با میانگین کشوری معادل 42 درصد از وضع بسیار بهتری برخوردار است.
[ مشاهده متن کامل خبر ۶ تصفیه خانه در استان کرمانشاه به بهره برداری می رسد در خبرگزاری تسنیم ]
۶ تصفیه خانه در استان کرمانشاه به بهره برداری می رسد






دوشنبه ، ۱۰اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tasnimnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن