تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين‏هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820258670




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چهره بانک ابزار افزایش امنیت ارائه خدمات در بانک شهر


واضح آرشیو وب فارسی:نیوز بانک: خبرهای بانکی- مدیرعامل بانک شهر از ایجاد قابلیت چهره نگاری و دریافت اثر انگشت در شعب این بانک خبر داد و گفت: به این وسیله شهروندان می توانند انواع خدمات بانکی را با امنیت بالا دریافت کنند.
"
به گزارش پایگاه خبرهای بانکی ، دکتر حسین محمدپورزرندی با اشاره به خدمت جدید بانک شهر با عنوان "چهره بانک"، گفت: این قابلیت در حال حاضر یکی از خدمات نوینی است که به عنوان یکی از پیش بینی ها توسط بانک شهر ارائه می شود تا در شرایط بحرانی و غیرمترقبه بتوان خدمات بانکی را از طریق شناسایی چهره افراد ارایه داد .
وی افزود: هم اکنون200کیوسک شهری با قابلیت شناسایی چهره و دریافت اثر انگشت راه اندازی شده و در حقیقت بانک شهر با این اقدام شروع به ارائه خدمات بانکی با امنیت بالا به صورت 24ساعته کرده است .
پورزرندی تاکید کرد: با این سیستم، امکان شناسایی بر روی چهره افراد و اثر انگشت آنها در شرایط اضطراری و برای ارائه خدمات گوناگون از جمله توزیع اقلام ضروری وجود دارد و هر فردی با مراجعه به این دستگاه ها و بدون داشتن حساب در بانک شهر می تواند اطلاعات خود از جمله اطلاعات چهره و اثر انگشت را به ثبت برساند .
به گفته مدیرعامل بانک شهر این تکنولوژی به صورت بومی در کشور، تولید و مورد استفاده قرار گرفته و البته برخی ابزارهای جانبی از نقاط مختلف دنیا خریداری شده است .
تاریخ خبر: ۱٣۹٤/۱۲/۱٠
[ مشاهده متن کامل خبر چهره بانک ابزار افزایش امنیت ارائه خدمات در بانک شهر در اخبار بانکی ایران ]
چهره بانک ابزار افزایش امنیت ارائه خدمات در بانک شهر



چهره بانک ابزار افزایش امنیت ارائه خدمات در بانک شهر






دوشنبه ، ۱۰اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نیوز بانک]
[مشاهده در: www.newsbank.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن