تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):روزه سپرى است از آفت هاى دنيا و پرده اى است از عذاب آخرت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819928356




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

منطقه ویژه سرخس، مرکز بزرگ ذخیره سازی و صادرات گازمایع شمال شرق کشور


واضح آرشیو وب فارسی:جمهوری اسلامی: صفحه شهرستان: مشهد- خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی: مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سرخس گفت: این منطقه مرکز بزرگ ذخیره سازی و صادرات گاز مایع شمال شرق کشور است.
دکتر احمد صادقی گلمکانی در گفت و گو یی بیان کرد: واحد بزرگ ذخیره سازی گاز مایع در منطقه ویژه اقتصادی سرخس، با همت سرمایه گذار بخش خصوصی فعالیت رسمی خود را در بهمن ماه امسال آغاز کرده است.
وی با بیان اینکه این پروژه در سه فاز تعریف شده است، افزود: فاز نخست، شامل ذخیره سازی فرآورده های نفتی است که در حال حاضر یک مخزن هزار متر مکعبی به همراه پمپخانه، لوله کشی و کلکتور تا خط ریل عریض منطقه، بهره برداری شده است.
گلمکانی درباره صنایع هدف این محصول گفت: گاز نفتی مایع یا همان ال پی جی، محصول فرعی تصفیه گاز طبیعی و پالایش نفت خام است که به دلیل سادگی حمل ونقل آن، در خانه ها برای اجاغ گازها و وسایل گرمایشی، کارخانه ها برای سوخت کوره ها و مشعل ها، آشپزخانه های صنعتی و تجاری، سیستم جرقه زن توربین های گازی در نیروگاه های سیکل ترکیبی و سوخت دوم برای خودروها استفاده می شود.
صادقی گلمکانی ادامه داد: فاز دوم شامل نصب 15 مخزن 45 تنی، در مجموع ...
[ مشاهده متن کامل خبر منطقه ویژه سرخس، مرکز بزرگ ذخیره سازی و صادرات گازمایع شمال شرق کشور در روزنامه جمهوری اسلامی ]

دوشنبه ، ۱۰اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جمهوری اسلامی]
[مشاهده در: www.jomhourieslami.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن