تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هیچکس تا زبانش را نگه ندارد از گناهان در امان نیست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815402163




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فاینانس چینی پروژه پل خلیج فارس قطعی شد*


واضح آرشیو وب فارسی:عصر اقتصاد: مدیرعامل منطقه آزاد قشم با بیان اینکه در حال حاضر ۲۰ متقاضی خارجی برای سرمایه گذاری در ساخت و تامین فاینانس پروژه پل خلیج فارس اعلام آمادگی کرده اند، گفت: از سال آینده علمیات آبی پل خلیج فارس شروع می شود.
حمیدرضا مومنی با بیان اینکه پروژه شبکه ارتباطی پل خلیج فارس در حال حاضر پیشرفت ۱۷.۵ درصدی دارد، اظهار داشت: از ۶ کیسون در خشکی عملیات اجرایی ۴ کیسون به پایان رسیده است و در سال ۹۵ عملیات آبی شروع می شود و کیسون های بخش دریا شروع خواهد شد.
وی افزود: قرار گاه خاتم الانبیاء به عنوان پیمانکار این پروژه مذاکره هایی را با شرکت ها و کشورهای خارجی برای ساخت عرضه در حال انجام است و پیشنهادهای مختلفی هم در ارتباط با سرمایه گذاری بر روی ساخت پل و تامین خط مالی پروژه و فاینانس شده است.
مدیر عامل منطقه آزاد قشم با بیان اینکه در حال حاضر ۲۰ متقتاضی برای سرمایه گذاری و تامین خط اعتباری این پروژه اعلام آمادگی کرده اند، گفت: قرار بر این است که سازمان منطقه آزاد قشم و قرارگاه خاتم الانبیا شرکت های متقاضی را از لحاظ مالی، فنی و نیروی انسانی بررسی و ارزیابی کنند.
مومنی ادامه داد: برای ما فقط تامین ...
[ مشاهده متن کامل خبر فاینانس چینی پروژه پل خلیج فارس قطعی شد* در روزنامه عصر اقتصاد ]

دوشنبه ، ۱۰اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر اقتصاد]
[مشاهده در: www.asre-eqtesad.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن