تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814744018




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ژرژیک آبرامیان از طرف ارامنه جنوب ایران راهی بهارستان شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: فرماندار اصفهان گفت: ژرژیک آبرامیان با اخذ اکثریت آرا در حوزه انتخابیه اقلیت ها و ارامنه اصفهان و جنوب ایران راهی بهارستان شد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاصفهان ، فضل الله کفیل در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی دیگر از انتخاباتی که در اصفهان برگزار کردیم انتخابات ارامنه جنوب ایران برای حضور در مجلس شورای اسلامی بود که برای انتخاب یک نماینده انجام گرفت.
وی افزود: در این بخش، انتخابات در 5 حوزه انتخابیه شامل حوزه مرکزی یعنی شهر اصفهان و 4 حوزه فرعی شامل شهرهای شیراز، اهواز، شاهین شهر و فریدن برگزار شد که در این حوزه های انتخابیه در مجموع 2 هزار و 321 رأی به صندوق ها ریخته شد که از این تعداد 2 هزار و 290 رأی صحیح بود.
براساس اعلام فرماندار اصفهان با پایان انتخابات در این حوزه ژرژیک آبرامیان با اخذ 2 هزار و 290 رأی از طرف ارامنه جنوب ایران به مجلس شورای اسلامی راه یافت.
[ مشاهده متن کامل خبر ژرژیک آبرامیان از طرف ارامنه جنوب ایران راهی بهارستان شد در خبرگزاری تسنیم ]
ژرژیک آبرامیان از طرف ارامنه جنوب ایران راهی بهارستان شد






دوشنبه ، ۱۰اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tasnimnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن