تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به پاداش بهشت نمى رسد مگر آن كس كه باطنش نيكو و نيّتش خالص باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820159172




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مساجد باید با روش های کارآمد مخاطبین جوان را جذب کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایکنا: گروه اجتماعی: سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بندر آستارا با بیان اینکه مساجد کانون علم و پرورش دین هستند، گفت:مساجد باید با روش های کارآمد مخاطبین جوان را جذب کنند.
حجت الاسلام ابراهیم حاتمی، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بندر آستارا در گفت وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، با اشاره به سیاست های سازمان تبلیغات اسلامی مبنی بر واگذاری برنامه های فرهنگی به تشکل  های دینی و مردمی اظهار کرد: در راستای این سیاست و در جهت برگزاری مطلوب برنامه  ها، ساماندهی برنامه های فرهنگی مساجد ضرورتی انکارناپذیر است که لازمه آن تعامل و ارتباط تنگاتنگ اداره تبلیغات اسلامی، ائمه جماعات و هیئت امناء مساجد خواهد بود.
وی با بیان اینکه مساجد کانون علم و پرورش دین بوده و اعضای هیئت امنای آن باید از افراد علاقه مند، دلسوز و کارشناس باشند، افزود: مساجد باید با روش های کارآمد مخاطبین جوان را جذب کنند.
این کارشناس دینی تصریح کرد: ائمه جماعات و مسئولین هیئات امناء مساجد باید به عنوان مبلغ در راستای ترویج دین مبین اسلام، تشویق و ترغیب جوانان و نوجوانان به حضور در مساجد از هیچ کوششی دریغ نکنند.
حجت الاسلام حاتمی با بیان اینکه هیئت امنای مساجد باید جوی در مساجد حاکم کنند که زمینه جذب جوانان و نوجوانان فراهم شود، تاکید کرد: هیئات امنای مساجد اولا باید به همدیگر ...
[ مشاهده متن کامل خبر مساجد باید با روش های کارآمد مخاطبین جوان را جذب کنند در خبرگزاری قرآنی ایران ]

یکشنبه ، ۹اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایکنا]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن