تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ آيينى، با نادانى رُشد نمى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819964004




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یک فرمانده عراقی: بیش از 12 سرکرده داعش در عراق حضور دارند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: بغداد- ایرنا- یکی از فرماندهان گروه های مقاومت اسلامی در تشکیلات داوطلب مردمی عراق معروف به "الحشد الشعبی" در محور عملیاتی "مکحول" در 270 کیلومتری شمال بغداد، گفت: بیش از 12 نفر از سرکردگان اصلی گروه تروریستی داعش در عراق حضور دارند.
"ابوعباس" فرمانده یکی از محورهای مکحول روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: علاوه بر "ابوبکر بغدادی" سرکرده داعش بیش از 12 نفر از کادر این تشکیلات تروریستی در سراسر عراق وجود دارند که این تشکیلات مخوف را رهبری می کنند.
وی با تاکید بر اینکه تمامی سرکردگان اصلی داعش شناسایی شده اند و اسامی آنها موجود است، از افشای اسامی و عناوین آنها به دلایل امنیتی خودداری، اما خاطرنشان کرد که اغلب این سرکرده های داعش در موصل مستقر هستند.
ابو عباس ادامه داد: اغلب این افراد از فرماندهان گارد ریاست جمهوری و فرماندهان سابق رژیم بعث هستند و ادعای خط مشی عقیدتی داعش تنها بر فریب دینی جماعت اهل تسنن، به منظور پذیرش عمومی این تشکیلات در بین اهل سنت عراق است.
به گفته وی، تشکیلات تروریستی داعش بطور چشمگیری در هفته های اخیر دچار فرسایش در بدنه شده و پیوستن نیروهای تازه نفس به این تشکیلات در مقایسه با قبل، بسیار کاهش یافته است.
این فرمانده عراقی ادامه داد: برخلاف گذشته که پیوستن به این تشکیلات با انگیزه های عقیدتی بود، اکنون اغلب کسانی که به این تشکیلات می پیوندند یا افرادی هستند که به هر دلیل از ...
[ مشاهده متن کامل خبر یک فرمانده عراقی: بیش از 12 سرکرده داعش در عراق حضور دارند در خبرگزاری جمهوری اسلامی ]
یک فرمانده عراقی: بیش از 12 سرکرده داعش در عراق حضور دارند






یکشنبه ، ۹اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن