تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هركه خوش دارد دعايش هنگام سختى مستجاب شود، هنگام آسايش، بسيار دعا كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820203428




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ثبت نام ناشران برای نمایشگاه کتاب تهران تا ۱۲ اسفند تمدید شد


واضح آرشیو وب فارسی:هنر نیوز: ثبت نام ناشران برای نمایشگاه کتاب تهران تا ۱۲ اسفند تمدید شدثبت نام ناشران برای حضور در بیست و نهمین نمایشگاه کتاب تهران تا دوازدهم اسفند ماه تمدید شد.
به گزارش هنرنیوز؛محمدرضا توکل صدیقی مدیر کمیته ناشران داخلی بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران درباره زمان ثبت نام ناشران در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران و تمدید آن گفت: مرحله مقدماتی ثبت نام از ساعت ۱۲ روز یکشنبه ۲ اسفند ماه آغاز شد و با توجه به استقبال ناشران تا تا ۱۲ اسفند تمدید شد.
وی روز چهارشنبه را آخرین مهلت ثبت نام دانست و یادآور شد: در این مرحله ناشران با ثبت درخواست خود برای اختصاص غرفه و یا اعطای نمایندگی به ناشر دیگر به عنوان متقاضی غرفه شناخته می شوند و به صورت موقت از آن ها ثبت نام به عمل می آید.
توکل صدیقی ثبت نام ناشران را با توجه به تغییر مکان از ملای امام خمینی به شهرآفتاب خوب توصیف کرد و افزود:با توجه به تغییر محل برگزاری نمایشگاه و دغدغه های موجود اما ثبت نام ناشران به خوبی در حال انجام است و استقبال خوب بوده است.
وی توضیح داد: ثبت نام موقت به معنای استحقاق متقاضی برای دریافت غرفه نیست بلکه پس از بررسی درخواست متقاضیان و داشتن شرایط اختصاص غرفه از طریق پیامک و یا پست الکتروینیکی پذیرش ناشران به اطلاع آن ها خواهد رسید. همچنین با اعلام ...
[ مشاهده متن کامل خبر ثبت نام ناشران برای نمایشگاه کتاب تهران تا ۱۲ اسفند تمدید شد در پایگاه خبری هنر ]
ثبت نام ناشران برای نمایشگاه کتاب تهران تا ۱۲ اسفند تمدید شد






یکشنبه ، ۹اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: هنر نیوز]
[مشاهده در: www.honarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن