تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زيد بن خالد جُهَنى: پيامبر خدا صلى الله عليه و آله از هيچ نمازى به نماز ديگر مشغول...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816811162




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دورخیز تلویزیون برای نوروز 96!


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: دورخیز تلویزیون برای نوروز 96!
سریال‌های نوروزی امسال روال عاقلانه‌تری را به لحاظ ساخت، در مقایسه با سال‌های گذشته طی کرده‌اند؛ تاکید بر نگارش حجم بالایی از فیلمنامه پیش از آغاز ساخت و همچنین کلید خوردن مجموعه‌ها در فاصله‌ای نسبتا مناسب به نوروز، تا اینجا روندی مطلوب را نوید می‌دهد.
به گزارش نامه نیوز، اما اینکه سریال‌های نوروزی تا چه اندازه می‌توانند در جذب مخاطبانشان موفق باشند، پرسشی است که تا آغاز پخش پاسخی قطعی نخواهد داشت؛ به ویژه که تلویزیون، نوروز امسال را در غیاب دو مجموعه پرمخاطبش برگزار می‌کند و مجموعه‌های «پایتخت» و «کلاه قرمزی» که در سال‌های گذشته توانسته بودند با تمام نوسانات از آزمون مخاطب موفق بیرون بیایند، امسال غایبند.


در این میان حسن وارسته - نویسنده سریال «پایتخت» - از نگارش سریالی جدید با عنوان «پاداش سال نو» برای نوروز سال 96 تلویزیون خبر داده است؛ خبری که از دورخیز بلند تلویزیون برای نوروز سال آینده و البته احتمال پخش نشدن «پایتخت» در این ایام هم حکایت دارد.

وارسته به خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا گفت : سریال «پاداش سال نو» در 13 قسمت نگارش شده است. این مجموعه برای نوروز سال آینده تدارک دیده شده است که امیر شاداب و سولماز غلامی از نویسندگان این سریال هستند و خودم هم سرپرست فیلمنامه و طراحی قصه این مجموعه را بر عهده دارم. «پاداش سال نو» محصول مرکز گسترش فیلمنامه‌نویسی است که نگارشش به شکل جدی از آذر ماه امسال آغاز شده است، البته این مجموعه سال گذشته به تصویب رسیده بود و به تازگی نگارش آن به پایان رسیده است.

وی افزود: «پاداش سال نو» داستانی طنز دارد و با حال و هوای عید نوروز همراه است. داستان این مجموعه نوروزی درباره چند جوان آسمان‌جل تهرانی و پرمدعاست که با یکسری حوادث وارد برگزاری کارهای فرهنگی می‌شوند و به دلیل ناشی بودن و پرمدعا بودنشان مراسم فرهنگی را خراب می‌کنند.

وارسته همچنین اعلام کرد: با توجه به اینکه معمولا در مرکز گسترش فیلمنامه‌نویسی، پس از آماده شدن متن‌ها و انتخاب کارگردان تصمیم می‌گیرند که کار از کدام شبکه پخش شود، بر این اساس فعلا شبکه‌ای که قرار است مجموعه «پاداش سال نو» را پخش کند مشخص نشده است اما آنچه به ما اعلام شده این است که این مجموعه برای نوروز سال آینده پخش خواهد شد. کارگردان و تهیه‌کننده این سریال نیز به‌زودی مشخص و کار وارد پیش تولید می‌شود.

این نویسنده مجموعه‌های تلویزیونی در ادامه از نگارش یک مجموعه طنز دیگر با عنوان «دنگ و فنگ روزگار» خبر داد و گفت:‌ «دنگ و فنگ روزگار» هم یک سریال 26 قسمتی است که آن هم داستانی طنز دارد و محصول مرکز گسترش فیلمنامه‌نویسی است. این مجموعه درباره مردمان شهرکرد است که مهاجرت کرده‌اند و شرایطی در داستان پیش می‌آید که در تهران می‌مانند. سیناپس‌های این مجموعه اکنون آماده است و شش قسمت فیلمنامه اولیه نوشته شده است؛ ضمن اینکه احتمال دارد تعداد قسمت‌های این سریال افزایش پیدا کند.

وارسته در پایان گفت: مجموعه «دنگ و فنگ روزگار» به نویسندگی امیر شاداب، سولماز غلامی، جواد حبیب‌پور و محمد تنابنده و به سرپرستی خودم در حال نگارش است. این مجموعه مناسبتی نیست.





۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن