تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):تقواى الهى داشته باشيد و اصلاح كنيد ميان خودتان را زيرا خداوند در روز قيامت ميان م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819347137




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عزت ملی و اقتدار بین المللی به پشتوانه مردمی محقق می شود


واضح آرشیو وب فارسی:بسیج نیوز: دکتر علی لشکربلوکی گفت: حضور آگاهانه و پرشور ملت ایران به پای صندوق های رأی، از مولفه های قدرت نرم کشور است که عزت و اقتدار بین المللی را به ارمغان می آورد.
دکتر علی لشکربلوکی، مسئول بسیج دانشجویی گلستان در گفتگو با خبرنگار«سازمان بسیج دانشجویی» از گرگان، گفت: نهادینه شدن مردم سالاری دینی در سایه حماسه حضور ملت ایران محقق می شود و این حضور پرشور عزت ملی و بین المللی را بدنبال دارد.
وی با اشاره به شیطنت های انتخاباتی شبکه های ضد ایرانی در ایجاد اختلاف و دو قطبی کردن نظام افزود: دولتهای استعمارگر در جهت ایجاد اختلافات قومی-مذهبی و ایجاد جنگ روانی در انتخابات ایران برآمده اند تا از این طریق پروژه نفوذ خود را اجرایی نمایند. 
مسئول بسیج دانشجویی گلستان خاطرنشان کرد: انگلیس سالیان سال است که سیاست «تحریم انتخابات» را در ایران دنبال می کند و امروز با شکست در این پروژه، درصدد جهت دهی به انتخابات و ایجاد دو قطبی کردن کشور روی آورده است که با بصیرت و هوشیاری ملت ناکام خواهد ماند.
مسئول بسیج دانشجویی گلستان تاکید کرد: ملت ایران با حضور گسترده خود در انتخابات پاسخ دندان شکنی در میدان عمل به بدخواهان نظام خواهند داد.

انتهای پیام/
[ مشاهده متن کامل خبر عزت ملی و اقتدار بین المللی به پشتوانه مردمی محقق می شود در خبرگزاری بسیج ]

شنبه ، ۸اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بسیج نیوز]
[مشاهده در: www.basijnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن