تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):با احمق مشورت نکن و از دروغگو یارى مجو و به دوستى زمامداران اعتماد مکن.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820140145




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معرفي ۲۰ برند برتر پوشاك داخلي در بخش ويترين ملي


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: معرفي ۲۰ برند برتر پوشاك داخلي در بخش ويترين ملي
دبير كارگروه ساماندهي مد و لباس از حذف بخش فروش متمركز در جشنواره بين‌المللي مد و لباس فجر خبر داد كه در بخش ويترين ملي جشنواره امسال ۲۰ برند برتر پوشاك داخلي معرفي خواهند شد.
به گزارش «جوان»، حميد قبادي در نشست خبري پنجمين جشنواره بين‌المللي مد و لباس فجر با بيان اينكه بيش از 70 درصد از طراحان حرفه‌اي براي حضور در اين جشنواره به ما پاسخ مثبت داده‌اند و اكثر آنها آثار خود را ارائه كرده‌اند، گفت: در اين دوره سعي شده است با تفكيك برخي حوزه‌هاي جانبي مانند دانشگاه‌ها، سطح حضور افراد مبتدي كاسته شود و از اين به بعد شاهد حضور آنها در نمايشگاه‌هاي فرعي خواهيم بود.
وي ادامه داد: اتاق اصناف ايران، اتحاديه پوشاك ايران و پنج اتحاديه پوشاك كشوري، انجمن طراحان پارچه و لباس، نيروي انتظامي و انجمن صنايع پوشاك ايران جزو مشاركت‌كنندگان در برگزاري پنجمين جشنواره مد و لباس فجر هستند. نكته مهمي كه بايد به آن اشاره كرد، گرايش و تبيين جايگاه هويتي لباس با به‌كارگيري تكنيك‌هاي خاص است و تلاش شده كه موضوع هويتي كه در طول سال به‌عنوان يك سياست به آن پرداخته شده است، عملياتي شود.
قبادي گفت: جلب مشاركت بيش از يك هزار و 500 مركز توليد و عرضه محصولات ايراني و اسلامي نيز از ديگر ويژگي‌هاي اين جشنواره است و نكته مهم اينجاست كه بخش فروش را به‌صورت متمركز امسال نخواهيم داشت و اين مراكز به‌صورت غيرمتمركز در سطح شهر، با نصب پوسترهايي كه آنها را از ساير مراكز جدا مي‌كند، اقدام به فروش محصولات خود با حداقل 20 درصد تخفيف خواهند كرد.
  
نمايشگاه در تسخير پارچه و نخ ايراني
دبير كار‌گروه ساماندهي مد و لباس به برگزاري سمينار سراسري كارشناسان مد و لباس استان‌ها در ارديبهشت 95 نيز اشاره كرد و افزود: اين مهم در جهت توسعه فعاليت‌هاي غيرمتمركز به اجرا درخواهد آمد. در بخش بين‌الملل، همايش سه روزه بين‌المللي در هتل هما برگزار مي‌شود كه اين همايش جنبه آموزشي و كاربردي خواهد داشت و از 12 تا 14 اسفندماه با حضور 150 طراح و سه استاد ايتاليايي برگزار مي‌شود.  قبادي گفت: برگزاري مسابقه زنده طراحي لباس از ويژگي‌هاي نمايشگاه امسال است و طراحان ما با استفاده از پارچه و نخ ايراني، طرح‌هايي را براي محصولات ايراني به جامعه معرفي خواهند كرد و از درون اين مسابقه مي‌توانيم جهت رنگ سال آينده را نيز برداشت كنيم.  وي افزود: پيش‌بيني مي‌كنيم حداقل 25 مدل پارچه در بخش صنعت به اجرا درآيد و اين تعداد آثار توسط 30 شركت داخلي معرفي خواهند شد، نمايش هنر پارچه‌سازي و تبديل پارچه‌هاي موجود و معمولي به پارچه‌هاي كاربردي و حرفه‌اي براي اولين بار در كشور اجرا خواهد شد و راه‌اندازي تور آموزشي و تعاملي بين طراحان و توليدكنندگان پارچه از ديگر برنامه‌هاي اين جشنواره است.
قبادي با بيان اينكه در روزهاي آخر برگزاري جشنواره مد و لباس فجر به دليل همزماني با ايام فاطميه، كارگاه‌ها و نشست‌هاي موضوعي را برگزار خواهيم كرد، تأكيد كرد: تلاش مي‌كنيم ارتباط ميان مفاهيم ارزشمند و مد و لباس در دستور كار قرار گيرد. اخيراً نمايشگاه لباس و دفاع مقدس را در نياوران برگزار كرديم، جشنواره لباس عاشورايي، سال آينده به اجرا درخواهد آمد و تلاش داريم ارتباط منطقي ميان مد و لباس و ارزش‌هاي فرهنگي كشور برقرار كنيم.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن