تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حكيم نيست آن كس كه مدارا نكند با كسى كه چاره اى جز مدارا كردن با او نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819882030




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزیر کشور از شمارش آرا در حدود ۳۰۰۰ شعبه تهران خبر داد


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: وزیر کشور از شمارش آرا در حدود ۳۰۰۰ شعبه تهران خبر داد
وزیر کشور گفت: تا این لحظه در هیچ شعبه‌ای مشکلی که منجر به ابطال صندوق‌ها بشود را نداشتیم و همکاری میان دستگاه‌های اجرایی و نظارت و انتظامی به وجود آمد که می‌توانیم رقم بالای مشارکت را داشته باشیم.
به گزارش نامه نیوز، رحمانی فضلی دقایقی پیش با حضور در ستاد انتخابات کشور ضمن تشکر از مردم اعلام کرد: مردم ایران حقانیت و قدرت تعیین سرنوشت خود را به جهانیان نشان دادند.

وی گفت: انتخابات این دوره از نظر میزان حضور بسیار مناسب بوده اما آمار نهایی میزان مشارکت پس از دریافت آمار مربوط به آرای مأخوذه اعلام خواهد شد اما می‌توان با اطمینان گفت که آرای نهایی ار ۳۳ میلیون رای اعلام شده بالا‌تر است.


وزیر کشور مشارکت مردم در انتخابات را تاکنون بیش از ۶۰% اعلام کرد و گفت: ما تلاش کردیم از نظر امنیتی و سیاسی، انتخابات آرامی داشته باشیم و در شرایطی مطلوب این رقابت را ساماندهی کنیم.


وی سلامت و قانونی بودن انتخابات را مورد تاکید قرار داد و گفت: تا این لحظه در هیچ حوزه و شعبه‌ای ابطال صندوق نداشتیم و همکاری بین دستگاه‌های مختلف نظامی و انتظامی و بقیه نهادهای پشتیبانی عالی بوده است.


رحمانی فضلی گفت: برای هر دو انتخابات چیزی حدود ۷۰میلیون رای به صندوق‌ها ریخته شده و بازتاب‌های جهانی این میزان مشارکت در رسانه‌های جهانی را می‌توان از تی‌تر روزنامه‌ها و مجلات متوجه شد که همگی دعوت به انسجام و وحدت ملی کرده‌اند.


وی گفت: ما نیز امیدوارم پس از اعلام نتایج نهایی رقابت‌ها جای خود را به رفاقت‌ها داده و از این دستاورد برای برداشتن گام‌های بلند‌تر برای پاسخ گویی به مطالبات مردم و دولت استفاده کنیم.


رحمانی فضلی به نتایج شمارش آرا در کلان شهر‌ها اشاره کرد و گفت: ما مسیر‌ها را جوری طراحی کردیم که کمترین شبهه وجود نداشته باشد و این مساله روند کار را کند کرده است اما در عوض دقت کار بالاست.


وی با اشاره به اینکه در این دوره آرای شمارش شده چندین بار آرا اعلام می‌شود و توافق هیات نظارت و هیات اجرایی گرفته می‌شود، گفت: تا الان نتایج ۴۸ حوزه اعلام شده و ۱۳ حوزه به دور دوم کشده شده است در بیش از ۷۰% شمارش‌ها در همه حوزه‌ها انجام شده و ما منتطر رای هیات نظارت و اجرایی هستیم.


رحمانی فضلی بر دقت نظر در شمارش آرا تاکید کرد و گفت: گاهی برای یک رای مجبوریم برگردیم و رای نوشته شده و ثبت شده در سیستم را چک کنیم چرا که سلامت انتخابات مساله‌ای بسیار مهم است.


وزیر کشور خاطر نشان کرد: تلاش بر این است که نتایج شمارش آرا در شهرستان‌ها تا آخر امشب اعلام شود که این به معنی نتایج ۸۰% کل آرا است.


وی همچنین در مورد نتایج آرا در تهران گفت: در مورد خبرگان و مجلس شورای اسلامی آمارهای اولیه وجود دارد. بر اساس اخبار به دست آمده از فرمانداری تهران شمارش آرا در ۳۰۰۰ شعبه تهران تمام شده و ما منتظر انطباق نهایی این ۳۰۰۰ شعبه هستیم.


رحمانی فضلی گفت: نتایج اولیه تهران از اخبار شام گاهی اعلام خواهد شد.


وی به حوزه‌هایی که انتخابات در آن‌ها به دور دوم کشیده شده اشاره کرد و گفت: بعد از تایید نتایج شمارش آرا از سوی شورای نگهبان، دور دوم انتخابات با فاصله تقریبا یک ماه در نیمه دوم فروردین یا نیمه اول اریبهشت ماه برگزار خواهد شد.



منبع: ایلنا


۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن