تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من براى (احياى) مكارم و نيكى‏هاى اخلاقى مبعوث شدم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820790873




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خدمات رسانی ۳ ایستگاه در فاز اول منوریل قم


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


خدمات رسانی ۳ ایستگاه در فاز اول منوریل قم استان‌ها > قم - مدیرعامل سازمان قطار شهری قم گفت: در فاز اول منوریل از پایانه تا ایستگاه شهید مطهری سه ایستگاه در خط سرویس دهی قرار می گیرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قم، ابراهيم نيليه با اشاره به وضعيت پيشرفت پروژه هاي قطار شهري در قم، روند تكميل پروژه منوريل را مورد توجه قرار داد و گفت: پايه ها و ستون هاي پروژه در مسير مشخص شده به طور كامل اجرايي شده است و در حال تكميل ايستگاه ها هستيم.
وي با اشاره به مسير منوريل در امتداد رودخانه قم تصريح كرد: مسير مشخص شده اصلي پروژه از ابتداي رودخانه تا مصلي بوده است.
مديرعامل سازمان قطار شهري قم وضعيت ايستگاه هاي منوريل را مورد توجه قرار داد و گفت: از ايستگاه فرهنگيان تا مطهري برخي از ايستگاه ها تا ۹۰ درصد تكميل شده و برخي از ايستگاه ها نيز تا مرحله اجراي سازه انجام شده است.
وي به تست قطارهاي منوريل اشاره كرد و گفت: قطار روي ريل ها چند بار تست شده و در حال بررسي و رفع اشكالات فني هستيم.
نيليه با بيان اينكه در چند ماه اخير پروژه مونوريل شتاب خوبي گرفته است، خاطرنشان كرد: اميدواريم با روندي كه پيش مي رود بتوانيم به زودي اين وسيله نقليه ايمن و بدون آلودگي صوتي و زيست محيطي را در اختيار مردم قرار دهيم.
وي با بيان اينكه با توجه به برنامه و تاكيد استاندار و شهردار قم براي راه اندازي پروژه اميدواريم اواخر سال آينده منوريل در اختيار مردم قرار گيرد، افزود: اين پروژه از نظر آلودگي صوتي و زيست محيطي از مترو بسيار بالاتر است اما از نظر مسيريابي طراحي خوبي براي آن صورت نگرفته است.
مديرعامل سازمان قطار شهري قم با تاكيد بر اينكه منوريل قم با آخرين تكنولوژي روز و با سطح ايمني بالا طراحي شده است، خاطرنشان كرد: اين پروژه به طول ۷ كيلومتر از دو خط مجزاي برق استفاده مي كند.
وي ادامه داد: مسير منوريل از ايستگاه پايانه در مسير رودخانه به سمت ايستگاه فرهنگيان، امام موسي صدر، رضوي، رجايي و شهيد مطهري به فاصله حدود ۷۰۰ متر در هر ايستگاه به طول كلي ۴.۷ كيلومتر اجرا شده است كه در فاز اول ايستگاه هاي مطهري رضوي و فرهنگيان در خط سرويس قرار ميگيرد تا زمينه استفاده از آن رواج پيدا كند سپس به مرور بقيه ايستگاه ها در خدمت قرار مي گيرد.
نيليه با بيان اينكه منوريل به صورت رفت و برگشتي حركت مي كند افزود: با طراحي صورت گرفته هر ۴ دقيقه يكبار در هر ايستگاه توقف خواهيم داشت.

کلید واژه ها: استان قم -




شنبه 8 اسفند 1394 - 14:55:32





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن