تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شمار قطره هاى آبها و ستارگان آسمان و ذرات گردوغبار پراكنده در هوا وحركت مورچه برسنگ ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820362799




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حدود یک هزار پرونده درخواست تدریس در دانشگاه پیام نور آستارا


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: حدود یک هزار پرونده درخواست تدریس در دانشگاه پیام نور آستارا رئیس دانشگاه پیام نور واحد آستارا از درخواست حدود یک هزار نفر به منظور تدریس در دانشگاه پیام نور این شهرستان خبر داد و گفت: امکان جذب مدرس جدید در این دانشگاه وجود ندارد.
۱۳۹۴ شنبه ۸ اسفند ساعت 14:40

خبرگزاری پانا+پرونده

 به گزارش پانا از گیلان،علی آصفی اظهار داشت: دانشگاه پیام نور آستارا در راستای تجهیز ، توسعه و عمران نیازمند به برنامه ریزی و بودجه مناسب است.
وی با اشاره به اینکه یکی از مواردی که این دانشگاه طی سالیان اخیر با آن رو به رو بوده ، درخواست های مکرر تدریس از سوی فارغ التحصیلان رشته های مختلف است ، افزود: هم اینک حدود یک هزار پرونده درخواست تدریس در این دانشگاه موجود است که عمده آن ها متعلق به فارغ التحصیلان جدید مقطع کارشناسی ارشد است.
آصفی اضافه کرد: کلاس های درس دانشگاه پیام نور آستارا محدود است و در این حالت تدوین برنامه تدریس اعضای هیات علمی در اولویت قرار می گیرد.
وی با بیان اینکه آمار درخواست تدریس روز به روز در حال افزایش است و احتمال دارد طی ماه های آتی به بیش تر از تعداد دانشجویان نیز برسد ، اظهار داشت: از عموم درخواست کنندگان برای تدریس تقاضا می شود شرایط فعلی دانشگاه را در نظر بگیرند چرا که با توجه به شرایط فعلی امکان جذب استاد در این دانشگاه وجود ندارد.
وی ادامه داد: با توجه به الکترونیکی شدن برخی از رشته ها و نیز با توجه کاهش ورودی دانشجویان و مطابق دستور دانشگاه پیام نور در ایام آتی از تعداد اساتید حق التدریسی دانشگاه پیام نور کاسته می شود.
رئیس دانشگاه پیام نور واحد آستارا از تجهیز سالن آمفی تئاتر دانشگاه خبر داد و بیان کرد: نصب صندلی های جدید ، راه اندازی سیستم تهویه و تکمیل سرویس بهداشتی از جمله اقدامات اخیر در سالن آمفی تئاتر دانشگاه است که با کمک خیرین و با صرف هزینه ای بالغ بر 50 میلیون ریال عملیاتی شد.
آصفی ادامه داد: تجهیز کامل موتور خانه ، نصب آسانسور و راه اندازی رشته های مربوط به تحصیلات تکمیلی از جمله برنامه های در دست اقدام در این دانشگاه است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن