تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ واعـظـى مـؤثرتر از نصيحت نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814290440




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فال روزانه 1394/12/08


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
فال روزانه 1394/12/08

فال روزانه 1394/12/08


فال روزانه شنبه 8 اسفند 1394

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 8 بهمن به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! در چنین روزی سرتان به شدت شلوغ است اما در میان اینهمه شلوغی به این نتیجه می رسید که چقدر برای دیگران با ارزش هستید و این که خانواده و دوستانی دارید که مهمترین سرمایه زندگی شما هستند، پس قدر آنها را بیشتر بدانید و زمان بیشتری را با آنها صرف کنید. امسال پولی به دست تان می رسد که ممکن است از طرف خانواده یا حتی ارثیه شما باشد. این سرمایه می تواند زندگی شما را تغییر دهد و شرایط لازم را برای پشرفت کاریتان فراهم کند. موفقیت شما آنقدر چشمگیر است که در تصور خودتان هم نمی گنجد. در ماه اردیبهشت اولین قدم ها را به سوی این موفقیت بر خواهید داشت.


فـال روزانـه - Daily Omen



امروز خلاقیت شما سر به فلک کشیده بنابراین بهترین زمان است تا پروژه های بلند مدت خود را آغاز کنید. با این انرژی که در شما وجود دارد مطمئنا در نهایت به موفقیت خواهید رسید. اکنون زمان استراحت نیست، پس در شروع کارهایی که در دست دارید، درنگ نکنید. به زودی خبری می شنوید که زندگی عاطفی شما را تحت تاثیر قرار خواهد داد. دوست دارید با معشوق تان در این باره صحبت کنید، به همین دلیل با او در بیرون از خانه قراری می گذارید و درباره این تغییر و تحولات صحبت می کنید. نتیحه آن هر چه که باشد، برایتان فوق العاده لذت بخش خواهد بود.


فـال روزانـه - Daily Omen


یادتان نرود که امروز ایمیل های خود را چک کنید و به تمام تلفن هایی که به شما می شود، پاسخ دهید زیرا خبر مهمی از طرف یک دوست یا همکار در راه است که نباید آن را از دست بدهید. شاید این خبر به قراردادی که اخیرا بسته اید مرتبط باشد یا حتی یک خبر عاشقانه از فردی که به آن علاقه دارید. هر چه باشد، روز خوب و پر باری در انتظارتان خواهد بود. هدیه ای برای یک دوست خریده اید که او را به شدت تحت تاثیر قرار می دهد. مهم نیست که این هدیه یک کتاب است یا یک اثر هنری، برای او ارزش فوق العاده ای دارد و اندازه عشق شما را نشان می دهد.


فـال روزانـه - Daily Omen


امروز در محیط کار احساس خوبی دارید و همه چیز بر وفق مرادتان است. صبحت هایی که با همکاران تان می کنید نیز گرم، دوستانه و لذت بخش خواهد بود اما فقط حواستان باشد که از روی ظاهر قضاوت نکنید. ممکن است آنچه در باطن وجود دارد با آنچه چشم هایتان می بیند، متفاوت باشد. البته لازم نیست در این مورد وسواس زیاد به خرج بدهید، همین که بر اساس ایده هایی که در ذهن دارید و ندای درون قلب تان تصمیم بگیرید، کافی است. مطمئن باشید راه اشتباه نخواهید رفت. اخیرا با دوستی بگومگو داشته اید، دوری بس است، با او تماس بگیرید زریا او نیز بی صبرانه منتظر راهی برای برقراری ارتباطی دوباره با شماست.


فـال روزانـه - Daily Omen


امروز آنقدر احساسات تان فوران می کند که دوست دارید دست محبوب تان را بگیرد و به یک جزیره دور بروید. شاید اینگونه کمی از زندگی مدرن و شلوغی دور و برتان نیز خلاص شدید و به آرامش رسیدید. اگر نمی توانید چنین شرایطی را برای خود فراهم کنید، این فضا را در خانه برای خودتان ایجاد کنید. یک غذای خوشمزه از رستوران مورد علاقه تان سفارش دهید و با معشوق تان کمی خلوت کنید. اگر قراری کاری دارید، انتظار نداشته باشید که بی عیب و نقص پیش رود، اما مطمئنا کسل کننده نیز نخواهد بود. به علاوه شما برای تمام سوالاتی که در ذهن تان دارید جواب خواهید گرفت که بسیار با ارزش است.


فـال روزانـه - Daily Omen


امروز بیش از همیشه مورد توجه و تحسین دیگران قرار می گیرید. آنقدر انرژی مثبت در اطراف تان وجود دارد که دوست دارید زندگی را بغل کنید و ببوسید. با افرادی که دوست شان دارید بیشتر در تماس باشید و حتی زمان خوبی است تا با عشق زندگی تان قراری رمانتیک بگذارید یا حتی در خانه این آرامش خیال را جشن بگیرید. او را به صرف شامی با دست پخت خودتان دعوت کنید، فضا را با شمع هایی روشن شاعرانه و از این شب برای خودتان خاطره سازید. شما برای رسیدن به موفقیت تلاش های زیادی کرده اید، قدر خود و روزهایی که در پیش دارید را بدانید.


فـال روزانـه - Daily Omen


سعی کنید امروز تا می توانید از بحث ها و غیبت های اطرافیان تان فاصله گیرید. شایعات زیادی در هوا پراکنده است که ممکن است دامن شما را هم بگیرد. اگر چه احتمال دارد برخی حرف هایی که می شنوید صحت داشته باشند اما دست از پیش داوری بردارید تا پشیمانی به سراغ تان نیاید. اگر می خواهید هیجانی به رابطه عاطفی تان دهید، امروز بهترین زمان است. دست معشوق تان را بگیرید و با او به مکان هایی که تا به حال نرفته اید، سری بزنید و کارهایی را انجام دهید که تا به جال تجربه نکرده اید. پس از این روز خواهید دید که رابطه شما چقدر عمیق تر از قبل خواهد شد.

 
فـال روزانـه - Daily Omen




اگر از بلندی هراس دارید، امروز بر این ترس تان غلبه کنید و از پله هایی که در مقابل تان قرار می گیرد، بالا روید. این طور به نظر می رسد که تلاش های چند ماه اخیر شما به نتیجه رسیده است و حال وقت برداشت محصول است. از موقعیت و چالش هایی که دیگران پیش پای شما قرار می دهند، استفاده کنید. نگران توانایی های خود نباشید، به محض این که در این راه قدم بردارید، اطلاعات لازم را به دست خواهید آورد. با اعتماد به نفس پیش روید تا مانند شکوفه ای بشکفید و عطر شکوفایی تان همه جا را پر و دیگران را مست کند. اگر احساس می کنید که زمان خوبی برای دیدار معشوق تان نیست، کمی عقب بکشید تا همه چیز به شرایط عادی خود بازگردد.


فـال روزانـه - Daily Omen


شما آمادگی تغییرات را دارید، نه بدین دلیل که از شرایط کنونی ناراضی هستید، بلکه به این علت که ذهن شما آمادگی چالش های جدید را دارد که می توانید با پذیرفتن مسئولیت های جدید در کار یا دیگر زمینه های زندگی تان خود را راضی کنید و به سمت موفقیت های بعدی قدم بردارید.. هر فعالیتی از ورزش گرفته تا خلق آثار هنری می تواند ذهن شما را باز و آماده برای درگیری با موضوعات جدید کند. اگر در یک رابطه عاطفی کوتاه مدت به سر می برید، به زودی به این نتیجه می رسید که این رابطه ارزشی بیش از این دارد. اگر هم مجرد هستید، به زودی جذب شخصی می شوید و آتش عشق را تجربه خواهید کرد.


فـال روزانـه - Daily Omen




 فکر های عجیب و غریب زیادی ذهن شما را درگیر کرده است و احساس می کنید که گیچ شده اید. می خواهید قدم بزرگی بردارید اما در مورد آن نگران و دودل هستید. بهتر است در حال حاضر تمام افکارتان را خالی کنید و به ذهن تان آرامش دهید، سپس سر فرصت با جمع آوری اطلاعات لازم و کافی و مشورت با افرادی که در این زمینه تجربه دارند، تصمیم بگیرید. زندگی کوتاه است، پس وقت خود را با اشتباهات هدر ندهید. اگر در رابطه عاطفی خود به مشکل بر خورده اید اما دوست ندارید که اوضاع از این بدتر شود، با محبوب تان قراری بگذارید و با اعتماد به نفس در مورد مشکل تان صحبت کنید تا کدورت ها تمام شوند.


فـال روزانـه - Daily Omen


 اشتیاق شما برای کار زیاد است. بهتر است اکنون که سرتان شلوغ است، بیشتر از همیشه مراقب خود و سلامتی تان باشید. شما فرد فعالی هستید و دوست دارید در تمام میهمانی ها شرکت کنید، مدام به خرید بروید و به تمام مغازه ها سر بزنید، روابط اجتماعی تان نیز بالاست اما یادتان نرود که همه ما گاهی احتیاج به تنهایی و استراحت داریم. اگر فرصت این کار را پیدا کردید، از آن لحظات نهایت استفاده را ببرید. رابطه عاطفی شما اخیرا دچار تزلزل شده است، اما نگران نباشید زیرا به زودی فرصت جبران گذشته ها برای هر دویتان فراهم خواهد شد.


فـال روزانـه - Daily Omen


امروز در محیط کار کمی بیشتر مراقب حرف هایی که می زنید باشید، زیرا ممکن است برای همکاران سوتفاهم بوجود آورند. ممکن است کمی احساس تنش و استرس داشته باشید و حتی دلیل آن را هم ندانید اما نگران نباشید بهتر است کمی خودتان را از بحث ها و نقدهای اطراف دور نگه دارید تا آرامش دوباره به سراغ تان آید. زمان خوبی برای میهمانی است. بد نیست با دوستان تان تماس بگیرید و آنها را به خانه تان دعوت کنید. با این کار هم روحیه شما و هم روحیه دوستان تان بهتر خواهد شد. حتی اگر مجرد هستید، در حین این ارتباطات، نیمه گمشده زندگی تان را نیز خواهید یافت.


فـال روزانـه - Daily Omen



امروز فردی را ملاقات می کنید که آرزوهای بزرگی را در ذهن تان شکل می دهد، مثل این که تصمیم می گیرید به سرزمین های دور سفر کنید یا دست به کارهای بزرگی بزنید که تا به حال جرات انجام اش را نداشته اید. افرادی که امروز با آنها در ارتباط خواهید بود، افراد محبوب و خوبی هستند پس با آنها مهربان تر باشید و سعی کنید ارتباط خود را با آنها حفظ کنید. از آنجا که روحیه ماجراجویی شما افزایش می یابد، دوست دارید به سفری بروید. اگر در تصمیم تان جدی هستید، محبوب تان را فراموش نکنید، او می تواند همراه خوبی برایتان باشد.









تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن