تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس مى خواهد دعايش مستجاب و اندوهش برطرف شود، به تنگدست مهلت دهد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819503768




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مردم برنده اصلی انتخابات هستند/رأی‌گیری در امنیت کامل انجام شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


مردم برنده اصلی انتخابات هستند/رأی‌گیری در امنیت کامل انجام شد استان‌ها > آذربایجان شرقی - استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه برنده اصلی انتخابات مردم هستند، گفت: نتیجه تلاش همه دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات، ثبت حماسه‌ای دیگر در تاریخ افتخارات مردم آذربایجان بود.

به گزارش خبرآنلاین، اسماعیل جبارزاده اظهار داشت: تمدید چندین‌باره زمان انتخابات نشان از حضور فوق‌العاده مردم در پای صندوق‌های رای بود. وی افزود: شعب اخذ رای استان می‌بایست بعد از رای‌گیری از تمام افراد حاضر در شعبه، کار شمارش آرا را بلافاصله آغاز کنند. جبارزاده در خصوص اعلام نتایج انتخابات، گفت: با توجه به کثرت کاندیداها، کار شمارش، تجمیع و اعلام آرا زمان‌بر بوده و نتایج به تدریج از طریق صدا و سیما به اطلاع مردم استان خواهد رسید. استاندار آذربایجان‌شرقی در ادامه با بیان این که انتخابات در 2 هزار و 889 شعبه اخذ رای استان در امنیت کامل برگزار شد، افزود: 45 هزار نفر از عوامل انتخابات در شعب اخذ رای و تلاشگران عرصه امنیت در پشت صحنه، شرایطی فراهم کردند تا مردم استان با اطمینان خاطر در پای صندوق‌های رای حاضر شوند. وی افزود: در کنار حماسه انتخابات، وجود امنیت و آرامش در استان را نیز به مردم تبریک می‌گویم و از همه بانیان امنیت در بخش‌های مختلف استان قدردانی می‌کنم. جبارزاده گفت: مردم استان امروز بار دیگر نشان دادند که همچنان در صحنه دفاع از انقلاب و آرمان‌های امام و رهبری و خون شهدا هستند. استاندار آذربایجان‌شرقی از عوامل صدا و سیمای استان که پا به پای عوامل اجرایی در ثبت حماسه سیاسی هفتم اسفند تلاش کرد قدردانی کرد و گفت: نتیجه این تلاش‌ها ثبت حماسه‌ای دیگر در تاریخ استان بود و با توجه به این که برنده اصلی انتخابات، مردم هستند این موفقیت را به مردم استان تبریک می‌گویم.

کلید واژه ها: انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان - استان آذربایجان شرقی - تبریز - انتخابات مجلس دهم - انتخابات مجلس -




شنبه 8 اسفند 1394 - 08:12:06





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن