تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر جوانى كه در سن كم ازدواج كند ، شيطان فرياد بر مى آورد كه : واى برمن ، واى بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820656582




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حضورپرشور مردم در انتخابات نشانگر انتخابی با امنیت کامل است


واضح آرشیو وب فارسی:ایلنا: معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی مازندران : حضورپرشور مردم در انتخابات نشانگر انتخابی با امنیت کامل است ایلنا: نیازی با بیان اینکه حضورپرشور مردم در انتخابات نشانگر انتخابی با امنیت کامل است، افزود: تمامی دستگاهها خصوصا نیروی انتظامی وظایف خود را به درستی انجام داده اند.
حضورپرشور مردم در انتخابات نشانگر انتخابی با امنیت کامل است

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ؛نادعلی نیازی در جمع خبرنگاران در مسجد شکوهی ساری به حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای اشاره کرد و اظهار داشت:
وی با اشاره به اینکه مردم همیشه در صحنه ایران حماسه افرین بوده اند، افزود: حضور مردم در این عرصه حماسه آفرین، اقتدار و همبستگی نظام را افزایش داده و ایران با تمام وجود به عنوان الگویی برای بیداری اسلامی در منطقه مطرح می کند.
معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی مازندران  ، گفت: مردم با انتخاب فرد مورد نظر خود در سرنوشت کشور دخالت کرده و همه مطیع رای مرد بوده و حضور پرشور و حماسی آنان در انتخابات قابل تحسین بوده و دشمن را به زانو در می آورد.
وی با بیان اینکه حضور حداکثری مردم در پای صندوق های اخذ رای موجب تثبیت انقلاب و پشتیبانی از نظام اسلامی می شوند، عنوان کرد: مرد در این روز برگی دیگر از ورق های موفق و ارزشمند نظام اسلامی را رقم می زنند.
نیازی  با بیان اینکه حضورپرشور مردم در انتخابات نشانگر انتخابی با امنیت کامل است، افزود: تمامی دستگاهها خصوصا نیروی انتظامی وظایف خود را به درستی انجام داده اند.
 

۱۳۹۴/۱۲/۰۷ ۲۲:۳۲:۵۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن