تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):آن که در کاری که نافرمانی خداست بکوشد امیدش را از دست می دهد و ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820771948




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

محمد القیق به اعتصاب غذای خود پایان داد


واضح آرشیو وب فارسی:شبستان: خبرگزاری شبستان: اسیر فلسطینی دربند رژیم صهیونیستی پس از موافقت با آزادی او در تاریخ ۲۳ مه، به اعتصاب غذای ۹۳ روزه خود پایان داد.
به گزارش خبرگرای شبستان به نقل از "روسیا الیوم"؛ انجمن اسرای فلسطینی پایان اعتصاب غذایی 93روزه «محمد القیق» روزنامه نگار بازداشتی را پس از موافقت با آزادی وی در 21 مه آینده اعلام کرد.
این انجمن در بیانیه ای روز جمعه 26 فوریه اعلام کرد: توافقی در مورد موضوع «القیق» زندانی در اعتصاب غذا صورت گرفته که به موجب آن، اعتصاب 93 روزه وی ضد بازداشت اداری خود پایان یافت.
این انجمن تصریح کرد این توافق به خانواده «القیق» اجازه ملاقات طی 24 ساعت همراه با ادامه درمان وی در بیمارستان «الخط الأخضر» را می دهد.
«عیسی قراقع» رئیس هیات امور اسرا و آزادگان گفت: اراده زندگی در «القیق»، بر اراده مرگ اسرائیل پیروز شد و او قهرمانی بزرگی را در مبارزه با سیاست ظالمانه بازداشت و قوانین ظالمانه اسرائیل اشغالگر ثبت کرد. مبارزه این روزنامه نگار در تاریخ اعتصاب های زندانیان در سراسر جهان برای رسیدن به حق خود بی سابقه است.
«اسامه سعدی»، نماینده دادستان گفت که پزشکان معاینات لازم و درمان تدریجی را برای «القیق» آغاز کرده اند و «القیق» به مدت چند هفته در بیمارستان بستری خواهد بود.
لازم به ذکر است که«القیق» در تاریخ ...
[ مشاهده متن کامل خبر محمد القیق به اعتصاب غذای خود پایان داد در خبرگزاری شبستان ]

جمعه ، ۷اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبستان]
[مشاهده در: www.shabestan.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن