تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداى والا مى فرمايد: وقتى بنده من كار نيكى اراده كند و نكند آن را يك كار نيك براى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804864670




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستگیری متخلفان خرید و فروش شناسنامه در شهرضا


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: دستگیری متخلفان خرید و فروش شناسنامه در شهرضا
فرماندار شهرضا از دستگیری متخلفان خرید و فروش شناسنامه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش فارس، محسن گلابی عصر امروز در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه، با ابراز شادباش نسبت به عید انتخابات، گفت: انتخابات بسیار چشم‌گیر برگزار شده و تاکنون هیچ تخلف وسیع یا حاشیه خاصی در برگزاری انتخابات نبوده است.

وی با اشاره به شروع انتخابات با حضور هیئت‌های نظارت، بازرسی و اعضای ستاد انتخابات، تصریح کرد: تا ساعت 6:30 دقیقه بامداد امروز کلیه تدارکات پیش‌بینی شده اعم از کامپیوتر، تغذیه و همچنین نوشت‌افزار و وسایلی که برای حوزه‌ها پیش‌بینی شده بود، تحویل داده شد.

فرماندار شهرضا ادامه داد: امنیت 45 شعبه از شعب اخذ رأی به نیروی مقاومت بسیج و بقیه شعب شهرستان به نیروی انتظامی محول شده است.

گلابی با اشاره به وجود 95 شعبه اخذ رأی در شهرضا و 37 شعبه اخذ رأی در دهاقان، تصریح کرد: 66 شعبه در شهر شهرضا، 6 شعبه در منظریه و بقیه در روستاها مستقر هستند.

وی با بیان این که تعداد افراد واجد شرایط در شهرضا 118 هزار نفر هستند که 4 هزار نفر رأی اولی داریم، اظهار کرد: در شهرستان دهاقان نیز 25 هزار واجد شرایط رأی‌دهی و 2 هزار نفر رأی اولی وجود دارند.

فرماندار شهرضا با بیان اینکه 11 هزار نفر مرد و 10 هزار نفر زن تا ساعت 14 امروز در انتخابات در حوزه شهرضا شرکت کرده‌اند، تصریح کرد: میزان رأی 86 تا 95 ساله‌ها 285 است و بیشترین رأی نیز مربوط به گروه سنی 25 تا 36 ساله‌ها با 4 هزار و 700 رأی بوده‌اند که جمع کل رأی‌های اخذشده 21 هزار و 800 نفر تا ساعت 14 امروز بوده است.

گلابی با بیان این‌که بیشترین میزان اخذ رأی مربوط به منطقه سروستان با بیش از 600 نفر بوده است، گفت: تاکنون هیچ‌گونه تخلفی که منجر به تشکیل پرونده قضایی شود، نداشته‌ایم.

وی با اشاره به خبر دستگیری 3 نفر به جرم خرید و فروش شناسنامه، تصریح کرد: این خبر مربوط به روز قبل از رأی‌گیری بوده است که 30 شناسنامه کشف و ضبط و 3 نفر دستگیر شدند.

فرماندار شهرضا افزود: این افراد توسط نیروهای اطلاعاتی بسیج شناسایی شده‌اند که این شناسنامه‌ها هیچ‌گونه ارتباطی با شهرستان نداشته و از آن جایی که شهرضا در شاهراه مواصلاتی 4 استان قرار دارد، این افراد در حال عبور از یک استان به استان دیگر بوده‌اند و قویاً هرگونه خرید و فروش شناسنامه در شهرضا را تکذیب می‌کنم.

گلابی با اشاره به وجود شور و نشاط در شهرستان، خاطرنشان کرد: با تمام حوزه‌های اخذ رأی با تراکم جمعیت روبه‌رو هستیم و مشکل خاصی تاکنون نداشته‌ایم.

وی ادامه داد: مردم خوب شهرضا که در همه موقعیت‌ها نیاز به حضورشان بوده است و در این زمینه هم حماسه آفریدند.

فرماندار شهرضا گفت: از شروع رأی‌گیری تاکنون 10 تیم شامل نماینده هیئت نظارت، هیئت اجرایی و هیئت بازرسی از حوزه‌های رأی‌گیری بازدید کرده‌اند.

گلابی تصریح کرد: یک تیم شامل رئیس هیئت نظارت، اعضای شورای تأمین و خبرنگاران و عکاسان از 8 شعبه اخذ رأی بازدید کردند که این بازدیدها در بعدازظهر نیز ادامه خواهد داشت.

وی با پیش‌بینی افزایش شرکت در انتخابات شهرضا، تصریح کرد: بالغ بر 80 هزار تعرفه بین شعب تقسیم شده است و تاکنون کمبود برگه تعرفه نداشتیم.

فرماندار شهرضا با بیان این که با وجود همسایگی برخی ستادها، هیچ‌گونه درگیری نداشته‌ایم، تصریح کرد: سعی کردیم در احترام کامل با نامزدها صحبت کرده و آزاداندیشی اسلامی را برقرار کنیم.

گلابی افزود: از تخلفات مجازی گزارش تهیه شده و به پلیس فتا تحویل داده شده است، اما هیچ تخلفی که منجر به تشکیل پرونده حقوقی شود نداشته‌ایم.


تاریخ انتشار: ۱۷:۲۵ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - 26 February 2016





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن