تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820318462




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نواقص شبکه ارتباطی البرز با ستاد انتخابات کشور برطرف شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: استاندار البرز در بازدید از شعب اخذ رای کرج:
نواقص شبکه ارتباطی البرز با ستاد انتخابات کشور برطرف شد

کراپ‌شده - انتخابات در کرج


شناسهٔ خبر: 3566554 - جمعه ۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۵
استانها > البرز

کرج - استاندار البرز گفت: نواقص شبکه ارتباطی البرز با ستاد انتخابات کشور برطرف شده است. به گزارش خبرنگار مهر، سید حمید طهایی در بازدید از شعبه اخذ رای مستقر در مسجد مهدویه ضمن تبریک به مردم برای حضور بی نظیرشان در پای صندوق های رای، اظهار کرد: یکهزار و ۱۳۷ شعبه اخذ رای در استان مستقر است و مردم می توانند تا پایان زمان های اعلام شده با حضور در شعبات اقدام به رای دادن کنند. وی در ادامه شرایط برگزاری انتخابات در استان البرز را مطلوب اعلام کرد و گفت: تلاش هیئت های اجرایی، نظارت و بازرسین باعث شده است که شبکه ارتباطی در استان با سایت اصلی کشور به طور کامل برقرار شود. طهایی با تاکید بر اینکه شبکه ارتباطی در استان البرز تا قبل از ظهر با اشکالاتی مواجه بود، گفت: در حال حاضر نواقص برطرف شده و مشکل خاصی وجود ندارد.

استاندار البرز از مردم خواست در زمان های یاد شده در شعبات اخذ رای حضور پیدا کنند و رای خود را به صندوق بیندازند که نیازی به تمدید زمان انتخابات نباشد. وی حضور مردم را در داخل کشور تاثیرگذار دانست و گفت: این حضور نشانه وحدت، انسجام و همدلی مردم ایران اسلامی است. طهایی احساس مسئولیت مردم در قبال سرنوشت خود را ستود و گفت: مردم با انگیزه در پای صندوق های رای حاضر شده اند این حضور میلیونی توسط خبرنگاران خارجی پوشش داده می شود. استاندار البرز در پایان با تاکید بر اینکه نمایندگانی که با رای بیشتر وارد مجلس شوند می توانند با قدرت و قوت بیشتری در برنامه ریزی های کشور نقش ایفا کنند، گفت: نمایندگان مجلس نمایندگان مردم در مجامع بین المللی هم هستند باید برای اثبات حقوق مردم تلاش کنند.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن