تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تكميل روزه به پرداخت زكاة يعنى فطره است، همچنان كه صلوات بر پيامبر (صلى الله عليه و آل...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820213446




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سخنگوی وزارت کشور: تاکنون تخلف قابل ملاحظه‌ای گزارش نشده است/ نیاز به تمدید زمان انتخابات خواهیم داشت


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: سخنگوی وزارت کشور: تاکنون تخلف قابل ملاحظه‌ای گزارش نشده است/ نیاز به تمدید زمان انتخابات خواهیم داشت
فکر می‌کنم در خیلی جا‌ها نیاز به تمدید زمان انتخابات خواهیم داشت که البته این به تشخیص وزیر کشور انجام می‌شود در هر حوزه انتخابیه که مردم حضور داشته باشند رای آن‌ها تا آخرین نفر اخذ خواهد شد.
 سخنگوی وزات کشور گفت: تاکنون تخلف قابل ملاحظه‌ای گزارش نشده است.

به گزارش ایلنا، حسینعلی امیری در جمع خبرنگاران مستقر در وزارت کشور عنوان کرد: به استاداران سراسر کشور به ویژه استانداران کلان شهر‌ها و استان تهران ابلاغ شد که تسهیلاتی را در شعب به نحوی فراهم کنند که مردم عزیز و شریف ما معطل و اذیت نشوند از خود مردم هم انتظار داریم که حوصله کنند به هر حال در شعب اخذ رای تراکم جمعیت وجود دارد.

او افزود: تا الان ما گزارشی که داریم حاکی از آن است که تعداد قابل توجهی از تعرفه‌ها مصرف شده‌اند و در موعد مقتضی هم میزان تعرفه‌های مصرفی اعلام خواهد شد.

امیری خاطرنشان کرد: ما ۵۵ میلیون واجد شرایط داریم بنابراین حداقل برای دو انتخابات ۱۱۰ میلیون تعرفه باید چاپ می‌کردیم ۱۵ درصد هم تعرفه اضافه چاپ شده است برای همین در برخی موارد ممکن است با جمعیت شناور مواجه باشیم تعرفه‌های اضافه برای همین چاپ شده است.

سخنگوی وزارت کشور در مورد پیش بینی مشارکت مردم گفت: کسی نمی‌تواند رفتار سیاسی مردم ما را پیش بینی کند اما مسلم است هرکجا نیاز به حضور مردم بوده است هر‌گاه مسئولان نظام از مردم خواستند در حمایت از جمهوری اسلامی در صحنه حظور پیدا کنند مردم غافلگیرانه آمده‌اند پیش بینی این است امروز پر نشاط‌ترین انتخابات کشور رقم بخورد.

او ادامه داد: فکر می‌کنم در خیلی جا‌ها نیاز به تمدید زمان انتخابات خواهیم داشت که البته این به تشخیص وزیر کشور انجام می‌شود در هر حوزه انتخابیه که مردم حضور داشته باشند رای آن‌ها تا آخرین نفر اخذ خواهد شد.

امیری این را هم گفت که تاکنون تخلف قابل ملاحظه‌ای گزارش نشده است.


تاریخ انتشار: ۱۳:۲۷ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - 26 February 2016





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن