تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):اگر به تعداد اهل بدر [مؤمن كامل] در ميان شما بود، قائم ما قيام می ‏كرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804410082




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حماسه‌ای دیگر در همه استان‌های کشور/حضور پرشور مردم پای صندوق های رای


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: حماسه‌ای دیگر در همه استان‌های کشور/حضور پرشور مردم پای صندوق های رای
انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان در همه استانهای کشور از دقایقی قبل همزمان با تهران آغاز شد.آغاز اخذ رای در استان مرکزی همزمان با سراسر کشور


انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان در همه استانهای کشور از دقایقی قبل همزمان با تهران آغاز شد. استان مرکزی آغاز اخذ رای در استان مرکزی همزمان با سراسر کشور به نقل از دیار آفتاب ، از دقایقی پیش با دستور وزارت کشور و همزمان با سراسر کشوراخذ رای برای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در ۹۸۳ شعبه اخذ رای در استان مرکزی  آغاز شد.

از مجموع این شعبه ها ۵۳۳ شعبه اخذ رای استان شهری و ۴۵۰ شعبه در روستاها تعیین شده است  و از ین میان نیز ۶۵۸ شعبه اخذ رای به‌صورت ثابت و ۳۲۵ شعبه اخذ رای به‌صورت سیار است.

بر اساس استعلام رسمی از ثبت احوال کشور تعداد واجدین شرایط رای استان مرکزی در این دوره از انتخابات یک میلیون و ۴۷ هزار و ۶۷۰ نفر و از این میان ۵۳ هزار و ۲۷۵ رای اولی هستند.

همچنین در مجموع حدود ۱۵ هزار نفر شامل اعضای ستادهای انتخابات، بازرسان، ناطران و عوامل پشتیبانی و امنیتی و انتظامی دست اندرکار اجرای انتخابات در استان مرکزی  هستند.

امسال ۳۴۶ نامزد برای کاندیداتوری مجلس شورای اسلامی در استان مرکزی ثبت نام کرده بودند که با انصراف ۵۹ نامزد و تائید نشدن صلاحیت تعدادی دیگر ۱۴۵ نامزد برای رسیدن به کرسی مجلس با یکدیگر رقابت می کنند.

از میان نامزدهای انتخابات مجلس شورا ۴۳ نفر در حوزه انتخابیه اراک، کمیجان و خنداب، ۲۹ نفر در تفرش، اشتیان و فراهان، ۱۷  نفر در خمین، ۲۳نفر در ساوه و زرندیه ، ۱۹ نفر در شازند و ۱۶ نفر در محلات و دلیجان با هم رقابت دارند.

همچنین از این میزان ۱۳۷ نفر مرد و ۸ نفر زن هستند  و ۶ نفر روحانی  و ۷ نفر دارای سابقه نمایندگی مجلس می باشند.

از میان ۵ نامزد انتخابات مجلس خبرگان نیز با انصراف یکی از نامزدها اکنون ۴ نامزد به رقابت می پردازند.

 
استان مرکزی با شش حوزه انتخابیه اصلی و ۲۳ شعبه انتخابیه فرعی ۷کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی و دو کرسی در مجلس خبرگان رهبری دارد.
 
 
 انتهای پیام/ش اصفهان
 
شور انتخابات و ثانیه های سرنوشت ساز/طنین حماسه سیاسی در نصف جهان
 
 زنگ آغاز رقابت کاندیداها برای تصاحب کرسی نمایندگی در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و انتخابات مجلس خبرگان رهبری به صدا و زنگ آغاز حضوری ارزشمند و حماسی از ملتی همیشه آماده و بزرگ به صدا در آمد.
 
امروز هفتم اسفندماه ۱۳۹۴دیگر از آن همه تبلیغات و فهرست ها خبری نیست و تنها دقایقی تا باز شدن ۸۴۹ شعبه اخذ رای در شهرستان اصفهان باقی مانده است شعبی که با حماسه سازی ملتی بزرگ به عظمت نام ایران بیگانه نیست و در این سی و هفت سال گذشته بارها خلق چنین حضور شکوهمندی را نظاره گر بوده است.
 
حضور در سطح شهر و رصد تبلیغات کاندیداها و حتی حضور در ستادهای انتخاباتی مختلف از جمله اتفاقاتی بود که هفته گذشته به شور و نشاط شهر افزود و امسال برخلاف دوره های دیگر شبکه های اجتماعی هم با گستردگی فعالیت ها در فضای مجازی و در بین مردم  به زعم بسیاری بیشترین نقش را در ایجاد شور انتخابات ایفا کردند تا علاوه بر کارکرد تبلیغاتی به عنوان بستری مناسب و جدی بر نشاط بیشتر انتخابات مجلس دهم افزوده باشند.
 
نظر سنجی ها، بیان رخدادها و اتفاقات، تبلیغات و اعلام زمان بندی برنامه ها در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی رونق جدی به فضای انتخاباتی شهرها بخشیده است.
 
طوفان حماسه در ثانیه‌های سرنوشت‌ساز امروز با حضور باشکوه من، تو و همه هموطنانم تکمیل می شود تا هر برگه رای ما در انتخابی اصلح، آگاهانه و با بصیرت بر اساس رهنمود های رهبر معظم انقلاب همچون سرمایه ای عظیم در تاریخ با عظمت جمهوری اسلامی ایران اندوخته گردد و همچون زلزله ای سهمگین بر سر دشمنان آوار.
 
 
شور انتخابات نصف جهان را فرا گرفت انتخاباتی که نماد بارز دموکراسی و مردم سالاری دینی است و مسیری روشن برای تاثیر گذاری مستقیم و غیر مستقیم هر فرد در آینده و سرنوشت ایران عزیز به شمار می رود.
 
سیستان و بلوچستان
 
سیستان و بلوچستان رنگ انتخابات گرفت/ شیعه و سنی بار دیگر پای صندوق‌های رای آمدند
 
دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری در حالی در یک هزار و 567 شعبه اخذ رای استان سیستان و بلوچستان آغاز شد که یک میلیون و 685 هزار و 760 نفر در استان واجد شرایط رای دادن هستند.
به گزارش خبرنگار عصرهامون، مردم سیستان و بلوچستان همگام با ملت آگاه ایران در حال آماده شدن برای رقم زدن صفحه‌ای جدید در تاریخ جمهوری اسلامی می‌شوند و می‌روند تا بلوغ سیاسی و عزم و اراده ملی برای تداوم مردم سالاری دینی را به نمایش بگذارد.
 شیعه و سنی بار دیگر صبح امروز از دقایقی قبل از آغاز رای‌گیری در شعب اخذ رای حاضر شده‌اند و آماده انتخابی سرنوشت‌ساز در استان هستند.
 
بیش از یک میلیون نفر در سیستان و بلوچستان واجد شرایط رای دادن هستند
 
علی اصغر جمشید نژاد رییس ستاد انتخابات استان اظهار داشت: از مجموع 299 داوطلب نام نویسی شده برای نامزدی در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و انصراف 92 نفر، هم اینک 58 نامزد در عرصه رقابت ها باقی مانده اند. 
وی گفت: با پیگیری صورت گرفته و تجدید نظر شورای نگهبان بعد از اعلام رد صلاحیت ها، در یک مقطع 26 نفر و در مقطع دیگر پنج نفر تایید صلاحیت شدند که در نهایت هم اینک 58 نفر در رقابت های انتخاباتی حضور دارند. 
 
 رقابت 58 نفر برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان
 
استان سیستان و بلوچستان دارای هشت کرسی در مجلس شورای اسلامی شامل زابل (زابل، هیرمند، زهک، هامون و نیمروز) دو نماینده، زاهدان 2 نماینده، خاش یک نفر، ایرانشهر (ایرانشهر، دلگان، فنوج و سرباز) یک نفر، سراوان(سراوان، سیب سوران و مهرستان) یک نفر و چابهار(نیکشهر، کنارک، چابهار و قصرقند) یک نفر است. 
انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری هفتم اسفند 94در سراسر کشور برگزار می شود.
استان سیستان و بلوچستان افزون بر دو میلیون و 700 هزار نفر جمعیت دارد که یک میلیون و 685 هزار و 760 نفر آنان واجد شرایط رای دادن هستند. 
 
حضور پرشور و گسترده تقویت مولفه های امنیتی استان و کشور
 
رییس ستاد انتخابات زاهدان نیز در این مراسم با اشاره به اینکه 182شعبه اخذ رای برای انتخابات در روز هفتم اسفند در شهرستان زاهدان دایر شده است، افزود: کمیته ثبت نام از کاندیدها به مدت 9 روز و با کمک 30 نفر کارشناس خبره به صورت دستی و سیستمی انجام شد که در این مدت ثبت نام از 23 نفر کاندید مجلس خبرگان و 103 نفر کاندید مجلس شورای اسلامی انجام شده است.
مجتبی خانجانی ادامه داد: از این تعداد اعضای ثبت نام شده در مجلس شورای اسلامی 6 نفر زن و97 نفر مرد بوده، همچنین از مجموع افراد تایید صلاحیت شده و انصرافی با 18 نفر در روز انتخابات آغاز رای شماری صورت می ‌گیرد.
وی با اشاره به اینکه همزمان با شروع ثبت نام کاندیدا و بر اساس ضوابط انتخابات و تعامل با هیئت نظارت شهرستان و استان کار معرفی و تشکیل هیئت اجرایی هر 2 انتخابات در اولین روز شروع ثبت نام به پایان رسید، گفت: در مجموع هیئت اجرایی متشکل از 8نفر مرد و3 نفر زن و در مجموع 11نفر به نمایندگی از تنوع مذاهب و جنسیت تشکیل شد. 
این مسئول بیان داشت: هیئت اجرایی در کارنامه خود 2 درصد تایید رسیدگی به صلاحیت، 3.8 درصد رد صلاحیت و 3.8 درصد انصرافی را ثبت کردند. 
وی با بیان اینکه محل‌های شعب اخذ رای در دوره‌ نهم مجلس شورای اسلامی و دوره‌ چهارم مجلس خبرگان رهبری مورد بررسی قرار گرفته است، اظهار داشت: متناسب با شرایط شهرستان زاهدان 23صندوق اخذ رای در دوره دهم مجلس به صندوق‌های قبل اضافه شده که در حال حاضر شهرستان زاهدان با 182شعبه اخذ رای آماده آغاز انتخابات است. 
 
پیش بینی 182شعبه اخذ رای در زاهدان
 
خانجانی در خصوص شعب اخذ رای ثابت وسیار خاطر‌نشان کرد: در مجموع 89 درصد از شعب ثابت و 11درصد سیار هستند که 4.4 ‌سهم شهری و 1.6 نیز سهم روستایی است. 
وی در ادامه از 22شعبه اخذ رای ویژه بانوان خبر داد و گفت: برای اولین بار 12.1‌ درصد شعب ویژه بانوان استان پیش بینی شده است. 
رییس ستاد انتخابات شهرستان زاهدان ادامه داد: هزار و 860 نفر عوامل اجرایی انتخابات هستند که در مجموع 40 درصد از آنها را بانوان و60 درصد را آقایان تشکیل می‌دهند. 
‌وی با بیان اینکه انتخابات مهم ترین مجرای عملی شدن دموکراسی است، افزود: انتخابات معیاری برای ارزیابی جایگاه و میزان نقش آفرینی مردم در نظام‌های سیاسی امروزی کشور است. 
رییس ستاد انتخابات شهرستان زاهدان با بیان اینکه حضور مردم و میزان مشارکت آنها در صحنه انتخابات نشانگر مردمی بودن و دموکراتی بودن انتخابات است، خاطر نشان کرد: ملت ایران همچون راهپیمایی 22 بهمن ماه در روز هفتم اسفند نیز با حضور در پای صندوق های رای بدخواهان نظام جمهوری اسلامی را در بهت و تعجب فرو خواهند برد. 

 
 
کرمان
 
حضور انتخاباتی مردم کرمان با رنگ بصیرت و هوشیاری
 
صبح امروز هفتم اسفند ماه ۱۳۹۴ انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری با شور و حضور همیشگی بلکه پر رنگ تر از قبل در استان کرمان آغاز شد و در حال برگزاری است .
 
با توجه به اینکه در ساعات اولیه شروع انتخابات هستیم اما مردم همیشه هوشیار و با بصیرت کرمان آماده تر از همیشه پای صندوق های رای حضور پیدا کرده اند چراکه حربه ها و نفوذ دشمنان امسال رنگ جدی تر و واضح تری به خود گرفته است و از دخالت پنهان و در گوشی و عدم شرکت در انتخابات به توصیه علنی مردم را برای شرکت در انتخابات تشویق می کردند اما به شرط رای دادن به لیست هایی که روباه پیر و استکبار آن را تهیه کرده است اما زهی خیال باطل که مردم ما همیشه گوش به فرمان ولی فقیه امام خامنه ای هستند و می دانند که هر لیستی که دشمن آن را تهیه کند نباید به آن رای داد و این از حماقت دشمنان ما سرچشمه می گیرد و قران صریحا به این حماقت عدو مبین اشاره کرده است .
 
این روزها این شعر را با خود زمزمه می کنم : من اگر ما نشوم تنهایم   تو اگر ما نشوی خویشتنی
 
خراسان جنوبی
 
حضور مردم خراسالن جنوبی برای شرکت در انتخابات پر شور 
 
به گزارش خبرنگار خاورستان، دقایقی پیش راس ساعت 8 انتخابات در تمام شعب استان خراسان جنوبی آغاز شد.
 
 
گفتنی است حضور مردم برای شرکت در انتخابات پر شور است.
 
یزد
 
مردم دارالعباده این بار هم حماسه می‌آفرینند
 
شایسته است مردم دارالعباده یزد نیز به تاسی از مقتدای خود، در همین ساعات اولیه به سوی صندوق های رای بشتابند و با آرای خویش گامی تاثیرگذار....
 
سرانجام پس از روزها و هفته ها بحث‌ و بررسی درباره انتخابات مجلسین خبرگان رهبری و شورای اسلامی، هفتم اسفندماه فرارسید و دوست و دشمن، حساس تر از هر زمان انتخابات ایران اسلامی را رصد می کنند؛ انتخاباتی که با حضور گسترده مردم می تواند به سان سیلی محکمی بر صورت دشمنان قسم خورده فرودآید و دوستان را غرق در سرور و بهجت کند.
 
رهبر معظم انقلاب امروز هم در دقایق آغازین رای گیری اقدام به حضور در پای صندوق رای کردند تا بار دیگر الگویی باشند از شتاب در کار خیر؛ کاری خیری به وسعت و اهمیت کم‌نظیر انتخابات.
 
ایشان پس از انداختن آرای خود در صندوق‌ها، فرمودند: در معارف و دستورات اسلامی، سرعت عمل در کار خیر توصیه شده، همیشه باید در کار خیر پیش‌رو باشیم، ما خواستیم که در این کار خیر و بزرگ مسئله انتخابات که هم وظیفه ما و هم حق ماست در اولین ساعات ممکن شرکت کنیم.
 
از این رو شایسته است آحاد مردم ایران اسلامی به ویژه مردم دارالعباده یزد نیز به تاسی از مقتدای خود، در همین ساعات اولیه به سوی صندوق های رای بشتابند و با آرای خود، گامی تاثیرگذاردر تقویت ایران اسلامی و خونبهای شهدای گرانقدر بردارند.
 
اهمیت انتخابات در اعتلای کشور چنان است که رهبری تاکید کرده اند کسانی که حتی با نظام جمهوری اسلامی مشکل دارند، در انتخابات شرکت کنند. این نکته بدین معناست که همه شهروندان و اتباع ایران چه در داخل و چه در خارج کشور باید از فرصت انتخابات بهره گیرند و حتی اگر با جمهوری اسلامی هم مشکل دارند، با رای خود به تقویت ایران کمک کنند.
 
آرای من و تو و فردفرد ملت ایران هنگامی که به هم برسند، چنان سیلی خروشان توطئه‌های دشمنان و برنامه‌هایشان را در هم پیچد و راه را برای پیشرفت بیش از پیش کشور و کاهش مشکلات در ابعاد گوناگون فراهم می‌سازد. به امید حضور باشکوه مردم دارالعباده در پای صندوق های رای و رقم زدن حماسه‌ای تاریخی؛ حماسه‌ای که مایه سربلندی‌مان در محضرشهدای دیارمان و امام‌شان گردد.

 
 
زنجان
 
آغاز فرآیند رای گیری در پایتخت شور و شعور حسینی/ مردم زنجان حماسه ای دیگر می آفرینند
 
فرآیند رای گیری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری از ساعت 8 صبح امروز، همزمان با سراسر کشور آغاز شد.
 
به گزارش موج رسا, همزمان با سراسر کشور، فرآیند رای گیری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین خبرگان رهبری با حضور مردم در پای صندوق های رای آغاز شد.
 
از نخستین ساعات امروز حضور مردم در پای صندوق ها، رای خود را برای اقتدار نظام اسلامی به صندوق های رای می اندازند.
 
امروز مردم زنجان می آیند تا با شور و نشاط بیشتری را در انتخابات شرکت کرده و اقتدار ملی را به نمایش بگذارند.
 
حضور 60 خبرنگار و عکاس برای پوشش انتخابات زنجان
 
گفتنی است، 60 خبرنگار و عکاس خبری نیز انتخابات استان زنجان راپوشش می دهند
 
سمنان آغاز انتخابات خبرگان و مجلس در 652 شعبه اخذ رای در استان سمنان
 
امروز 8 صبح رقابت کاندیداهای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استان سمنان آغاز شد. صبح امروز رقابت انتخاباتی بین 48 کاندیدای مجلس شورای اسلامی و 2 کاندیدای مجلس خبرگان رهبری در 4 حوزه انتخابیه آغاز شد. به تفکیک، 12 کاندیدا در حوزه انتخابیه سمنان و مهدیشهر و سرخه، 17 نفر در حوزه انتخابیه شاهرود و میامی، 13 نفر در حوزه انتخابیه دامغان، 6 نفر در حوزه انتخابیه گرمسار و آرادان با یکدیگر به رقابت پرداختند. در چهار حوزه انتخابیه استان سمنان 515 شعبه ثابت و 137 شعبه سیار و 456 شعبه شهری و 196 شعبه روستایی هستند. در حوزه انتخابیه شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه 193 شعبه شامل 132 شعبه در شهرستان سمنان، 40 شعبه در شهرستان مهدیشهر و 21 شعبه در شهرستان سرخه، در حوزه انتخابیه شهرستان های شاهرود و میامی 279 شعبه شامل 229 شعبه در شهرستان شاهرود و 50 شعبه در شهرستان میامی، در حوزه انتخابیه شهرستان دامغان نیز 93 شعبه، در حوزه انتخابیه شهرستان های گرمسار و آرادان 87 شعبه اخذ رای شامل 62 شعبه در شهرستان گرمسار و 25 شعبه در شهرستان آرادان،  فرآیند رای گیری از شهروندان را انجام می دهند.  بنا به گفته محمد حسین مقیمی رئیس ستاد انتخابات کشور جمعیت واجدین شرایط به تفکیک استان‌ها، 494هزار و 712 نفر در استان سمنان می توانند رای دهند.
منبع: دانا

 






تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن