تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):ما اهل بیت رسول خدا(ص) وسیله ارتباط خدا با مخلوقاتیم ما برگزیدگان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819530075




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس کل دادگستری استان البرز: برگزاری انتخابات فرصتی برای تأیید نظام است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئیس کل دادگستری استان البرز:
برگزاری انتخابات فرصتی برای تأیید نظام است
رئیس کل دادگستری استان البرز با اشاره به برخی از شیطنت‌ها از سوی دشمنان گفت: برگزاری انتخابات و حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی فرصتی برای تأیید نظام است.

خبرگزاری فارس: برگزاری انتخابات فرصتی برای تأیید نظام است



به گزارش خبرگزاری فارس از استان البرز، احمد فاضلیان دقایقی قبل با حضور در یکی از شعبه‌های اخذ رأی و انداختن رأی خود در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار داشت: برگزاری انتخابات و مهمتر از آن حضور همه جانبه مردم در این صحنه سیاسی کشور بار دیگر تمامی دسایس دشمنان را نابود کرد و به خودشان بازگرداند.
وی ادامه داد: دشمنان از مدت‌ها قبل برای عدم حضور مردم در این صحنه مهم کشور برنامه‌ریزی کرده بودند اما امروز ملت همیشه در ایران اسلامی با حضور پرشور خود درپای صندوق‌های رأی ناامیدی را بار دیگر در دشمنان ایجاد کردند و اقتدار خود را به نمایش گذاشتند.
رئیس کل دادگستری استان البرز با تأکید بر اینکه انتخابات در داخل کشور و منطقه بسیار تاثیرگذار است،‌ افزود: امروز شاهد توطئه‌های بزرگ و مختلف از سوی دشمنان هستیم و دشمنان در سطوح مختلف در نظر دارند تا به این نظام خدشه وارد کنند اما برگزاری این انتخابات و حضور مردم در صحنه فرصتی است تا به جهانیان و به ویژه دشمنان ثابت کنیم که ما همیشه در صحنه بوده و این حضور ما نیز نشانه تأیید نظام تلقی می‌شود.
فاضلیان گفت: امروز این حضور نشان داد که تبلیغات سو علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تأثیری در مردم نداشته است و مردم همچنان پایبند آرمان‌های این انقلاب و رهبری هستند.
وی با اشاره به اینکه وجود مشکلات و برخی از کمبودها سبب نشد مردم، چشم بر وظیفه خود ببندند تأکید کرد: این حضور وظیفه ما مسئولان را دو چندان می‌کند و لازم است تا وظایف خود را در قبال مردم به درستی و با دقت بیشتری به انجام برسانیم.


94/12/07 - 11:41





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن