تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دين را پناهگاه و عدالت را اسلحه خود قرار ده تا از هر بدى نجات پيدا كنى و بر هر دشم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803770081




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یادداشت/ زینلیان مجلس آینده باید دولت را ملزم به حل بحران اقتصادی کنونی کند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: یادداشت/ زینلیان
مجلس آینده باید دولت را ملزم به حل بحران اقتصادی کنونی کند
لزوم ایجاد مجلسی به دور از حواشی سیاسی که بتواند با نظارتی دقیق و کارآمد و تصویب قوانین راهگشا دولت را ملزم به رفع مشکلات و حفظ دستاوردها کند امری خطیر است، کاری کنیم که آیندگان به نیکی از انتخاب ما یاد کرده و از ثمرات این انتخاب بهره‌مند شوند.

خبرگزاری فارس: مجلس آینده باید دولت را ملزم به حل بحران اقتصادی کنونی کند



به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، حسین زینلیان‌ بروجنی دبیرکل جامعه اسلامی دانشجویان در یادداشتی به تحلیل وضعیت امروز جامعه و مردم پرداخت و 7 اسفند 94 را از برای آینده کشور بسیار سرنوشت‌ساز دانست. در ادامه متن کامل یادداشت زینلیان آمده است: « شاید امروز برای ما ملت شریف ایران بیش از هر زمان دیگری کشور نیاز به عبرت گرفتن از گذشته داشته و حل معضلات و بحران‌ها تاریخ ساز برای آیندگان سرزمین مان محسوب شود چون هم اکنون بسیاری از مشکلات داخلی و خارجی مانند خوره‌ای به جان ما افتاده و چون دستی آهنین گلوی مردممان را می‌فشارد و اگر مجلسی کارآمد و عزت آفرین بر سرکار نیاید معلوم نیست چه آینده‌ای نصیب کشور خواهد شد و آیا از این گردنه تاریخی عبور خواهیم کرد یا به درون دره سقوط خواهیم نمود پس لازم است بار دیگر وضعیت فعلی مان را با یکدیگر مرور کنیم.
1- امروز تمام آدمکشان و قاتلان خارجی با قلب‌هایی سیاه و افکاری سرخ از تمام دنیا به کشورهای همسایه ما همچون عراق و سوریه و ترکیه و پاکستان حرکت نموده‌اند و منتظر کوچکترین آشوبی همچون سال 1388 هستند تا سرشان را به زیر انداخته و اسبِ بوسفالِ اسکندر مقدونی را بتازانند و از رخنه‌های امنیتی که با فتنه در کشور ایجاد می‌شود، دست به تخریب و کشتار و انفجار و غارت و از بین بردن آسایش و امنیت مردممان بزند. 2- امروز به دلیل قوانین بعضا قدیمی و در بعضی موارد ناکارآمد به خصوص در زمینه اقتصادی و اداری شاهد حفره‌های بزرگی که تبدیل به دالان‌های امن برای مفاسد اقتصادی و سیاسی شده است و امکان (م – ه – ر) یا (ش-ج) یا (ا- م - ا) یا (ب- ز) شدن را به عده‌ای می‌دهد می‌باشیم افرادی که بر سر سفره مردم و بیت‌المال می‌نشینند و کفتاروار حق مردم را می‌خورند و قلب بسیاری از محرومین که نان ساده سفره خود را با همین 45هزار و 500تومان یارانه تامین می‌کنند به درد می‌آورند.
3. امروز عده‌ای با حداقل امید به کار و تلاش داخلی خودمان و توان مردم می‌روند و در زیرِ سُم اسبِ «مارکوس آئورلیوس آنتونیوس» که ایرانیان را در عصرِ پارتیان و سلسله اشکانی به سختی شکست داده و مغلوبِ خود ساخته بود کنفرانس خبری برگزار می‌کنند و قراردادهایی امضا می‌نمایند که کارگران اروپایی که دچار بحران اقتصادی هستند را مشغول کار می‌کنند و کارگران خودمان که به سختی روز را شب و شب را به روز می‌گذرانند را بیکارتر و ناامیدتر می‌سازند.
4. امروز شنیده می‌شود قراردادهایی در زمینه‌های تجاری و اقتصادی و سیاسی به دور از چشمان مردم و نمایندگان مردم پشت درهای بسته منعقد می‌شود که یاد آور دارسی‌ها و امتیازاتی است که شاهزاده‌گان و مذاکره کنندگان ایرانی به فرنگی‌ها می‌دادند و سالها بعد که مشخص می‌شد چه معامله‌ای صورت گرفته است و بعضا به ضرر ما تمام می‌شد بی‌عرضگی آنانی که در برابر بسته شدن این قراردادها می‌توانستند نقشی داشته باشند و نگذارند حق مردم پایمال شود امروز نیز دوباره در حال تکرار شدن می‌باشد.
5. امروز حجم زیاد فارغ التحصیل جویای کار حدود 4 میلیون نفر در راه بازار کاری است که متاسفانه اگر نمایندگانی که دغدغه جوانان و خانواده ایشان را نداشته باشند و در صدد ایجاد اشتغال و حل این بحران پیش رو اقدام ننمایند شاهد به هدر رفتن این سرمایه انسانی ارزشمند و گرانبها در دعواهای سیاسی و جناحی عده‌ای که همچون مجلس ششم کشور را با بحران سیاسی مواجه نمودند خواهیم بود.
در نهایت با تحلیل درست از وضعیت امروز که سابقه اتفاقات مشابه آن در طول تاریخ بارها دیده شده لزوم ایجاد مجلسی شجاع و پویا و مردمی به دور از حواشی سیاسی که بتواند با نظارتی دقیق و کار آمد و تصویب قوانین راهگشا دولت را ملزم به رفع مشکلات و حفظ دستاوردها و حل بحران اقتصادی کنونی کند  امری خطیر و سرنوشت ساز خواهد بود که آیندگان وقتی به رخدادهای انتخابات 7 اسفند 94 تورقی می‌زنند به نیکی از انتخاب ما یاد کرده و از ثمرات این انتخاب بهره‌مند گردند.


94/12/07 - 10:00





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن