تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):درگذشت عالم مصيبتى جبران ‏ناپذير و رخنه ‏اى بسته ناشدنى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804514291




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فارس گزارش می‎دهد گلستان آماده خلق حماسه سیاسی / 7 اسفند روز جشن تکلیف سیاسی برای 57 هزار رای اولی


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فارس گزارش می‎دهد
گلستان آماده خلق حماسه سیاسی / 7 اسفند روز جشن تکلیف سیاسی برای 57 هزار رای اولی
مردم همیشه در صحنه استان گلستان امروز خواهند آمد تا حماسه‎ای بی‎نظیری را خلق کنند تا بیعت دوباره خود را با مقام معظم رهبری و آرمان‎های امام راحل را به اثبات برسانند.

خبرگزاری فارس: گلستان آماده خلق حماسه سیاسی / 7 اسفند روز جشن تکلیف سیاسی برای 57 هزار رای اولی



به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، مردم بصیر و همیشه در صحنه استان گلستان همانند مردم سایر استان‎های ایران اسلامی، امروز با حضور در پای صندوق‎های رای خواهند آمد تا آب سردی باشند بر پیکره توخالی دشمنان نظام اسلامی. مردم گلستان همیشه ثابت کرده‎اند که در تنوع قومیتی حاکم بر این استان تنها وحدت حکمفرما است و با تنوع عقاید سیاسی و قومیتی اما زیر پرچمی پر افتخار یعنی پرچم سه رنگ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستاده‎اند و تا پای جان برای عظمت این نظام تلاش خواهند کرد. امروز استان گلستان سراسر شور حضور و بلوغ سیاسی است؛ مردم گلستان امروز خواهند آمد تا به دشمنان ثابت کنند با وجود 37 سال دشمنی اما همچنان به دعوت رهبر خود لبیک می‎گویند و همیشه دوستدار ولایت فقیه و جمهوری اسلامی هستند. 57 هزار و 500 رای اولی در گلستان هفتم اسفندماه شور حضور یک میلیون و 233 هزار و 500 واجد شرایط رای در استان گلستان است که این روز جشن تکلیف سیاسی برای 57 هزار و 500 رای اولی در این استان است که با حضور در پای صندوق‎های رای برای نخستین‎بار گامی استوار و محکم را در عرصه سرنوشت‎ساز کشور و نظام خود گام برمی‎دارند. در انتخابات هفتم اسفندماه در استان گلستان حدود 30 هزار نفر نیروی در هیئت‎های اجرایی، نظارت، نمایندگان فرماندار و بازرسان وظیفه اجرای انتخابات را بر عهده دارند که یک هزار و 332 شعبه اخذ رای در استان، آرای مردم این استان را جمع‎آوری خواهد کرد. از مجموع شعب اخذ رأی یک هزار و 39 شعبه ثابت و 293 شعبه سیار است از مجموع شعب اخذ رأی یک هزار و 39 شعبه ثابت و 293 شعبه سیار است که صندوق‎های سیار برای روستاهای با جمعیت خیلی کم و نقاطی که امکان دایر نمودن صندوق‎های ثابت در آنجا وجود نداشت، پیش‌بینی شده است. گلستانی‎ها امروز با حضور خود ثابت خواهند کرد که تا آخر ایستاده‎اند و دفاع همچنان باقی است، دفاعی که در برابر نفوذی است که دشمنان به دنبال آن هستند و امروز مردم ثابت خواهند کرد با بصیرت خود دژی محکم در برابر توطئه‎های دشمنان خواهند ساخت تا ذره‎ای به نظام و کشورشان آسیبی نرسد. 7 اسفند تیر خلاصی پس از 22 بهمن بر 37 سال دشمنی، دورویی، توطئه، فتنه، کینه و تحریم است تا دشمن نادان بداند که مردم ما برای به دست آوردن این نظام و انقلاب چه خطرها کرده‎اند، خون دلها خورده‎اند. کجایند آن شهیدان خدایی که ببینند ملت بیدار ایران اسلامی همیشه پیرو مکتب حسینی هستند و هیچگاه مولا و ولی خود را تنها نخواهند گذاشت و همیشه پیروز خط رهبری هستند تا هیچگاه پرچم ایستادگی در برابر ظلم و دشمنی با اسلام و مسلمانی بر زمین نباشد. هوشیاری و نشاط سیاسی در استان گلستان نویدبخش تکرار حماسه‎ای بزرگ و به یاد ماندنی است که سال‎های سال در مناسبت‎ها و روزهای مختلف بر تمام دنیا ثابت شده و دنیا بار دیگر فریاد استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی را خواهد شنید.

94/12/07 - 02:26





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن