تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش منافق در زبان او و دانش مؤمن در كردار اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819950174




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کدام نماینده اصفهان نفوذی دشمن در مجلس بود؟


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: تابناک: فکر نکردند که اگر از این چاه، آب فناوری استراتژیک درنیاید، نان تبلیغات استکباری درخواهد آمد. آری در آن روز باید روزی را می دیدند که علیه ما تیتر شود «جمهوری اسلامی (۱۹) سال دروغ گفت».
به گزارش تابناک اصفهان ، رهبر معظم انقلاب دیروز در جمع مردم شهرستان نجف آباد اصفهان، از شاخصه های نفوذ در کشور گفتند و با اشاره به مواردی در این خصوص، نمونه هایی از نفوذ دشمن یا تفر دشمن در بین مسئولان را یادآور شدند.
نطق یکی از نمایندگان مجلس در دوره های گذشته در مجلس یکی از تمثیل های رهبر معظم انقلاب در توصیف نفوذ در کشور بود که ایشان در تبیین این فرمایش فرمودند: در سال های گذشته در صحن علنی مجلس، یکی از نمایندگان، با تکرار حرف دشمن، نظام اسلامی را متهم به دروغ گویی کرد.
اما بررسی تاریخی و نگاهی به ادوار مجلس ما را به نماینده ای رساند که مصداق فرمایشات رهبری در خصوص نفوذ بود؛ احمد شیرزاد، عضو حزب منحله مشارکت که نماینده اصفهان در دوره ششم مجلس شورای اسلامی بود.
وی در یکی از نطق های پیش از دستور در یکی از جلسات مجلس شورای اسلامی حرف هایی را مطرح کرد که به اذعان بسیاری از تحلیل گران سبب رسمیت بخشیدن به ادعای کشورهای غربی در مورد نقض حقوق بشر در ایران شد.
وی در نطق خود دروغ هایی را به جمهوری اسلامی نسبت داد و این نظام را دروغ گو خوانده بود. وی در این نطق گفته بود " امروز ...
[ مشاهده متن کامل خبر کدام نماینده اصفهان "نفوذی" دشمن در مجلس بود؟ در تابناک ]

پنجشنبه ، ۶اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.ostanha.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن