تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819563028




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری: انتخابات معروف‌ مهم و شاخص نظام جمهوری اسلامی ایران است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:
انتخابات معروف‌ مهم و شاخص نظام جمهوری اسلامی ایران است
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: از معروف‌های مهم و شاخص در نظام جمهوری اسلامی ایران انتخابات است که باعث امید، تحول، نفس تازه به مردم و مسئولان و... در جامعه می‌شود.

خبرگزاری فارس: انتخابات معروف‌ مهم و شاخص نظام جمهوری اسلامی ایران است



به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام ظهر امروز در همایش شوراهای امربه‌معروف و نهی از منکر ادارات، نهادها و پایگاه‌های بسیج چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: امیدواریم که در این ایام عید تا عید یعنی عید دهه‌فجر و 22 بهمن‌ماه تا عید 7 اسفند بتوانیم این ایام و اعیاد را با فرهنگ فاطمی و عجین شدن با فرهنگ این بانوی مکرمه به خوبی و زیبایی پیوند دهیم.
وی با اشاره به اینکه زمانی عید واقعی خواهیم داشت که محتوی فرهنگ اهل بیت را در عرصه جامعه و زندگی‌مان حاکم کنیم و اگر چنین نباشد نه‌تنها عید نداریم بلکه عزا خواهد بود بیان داشت: زمانی که از اسلام ناب محمدی سخن گفته می‌شود منظور قرآن و عترت در کنار هم است.
این مسئول تاکید کرد: اگر بخواهیم از ذلت برخی امت‌های اسلامی که بدان گرفتار شده‌اند رمزگشایی کنیم می‌بینیم که از قرآن و عترت در کنار هم دور شده‌اند.
نکونام با بیان اینکه امروز به خود می‌بالیم که به برکت مدد الهی و انقلاب اسلامی ایران مروج اسلام ناب محمدی هستیم افزود: از همه شوراهای امربه‌معروف و نهی از منکر می‌خواهم که معروف‌ها را گسترش داده و از منکرات جلوگیری کنند.
رئیس ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه بزرگ‌ترین معروف‌ها در حال حاضر گسترش اسلام ناب محمدی است ادامه داد: اگر بخواهیم منکر را در یک کلام بیان کنیم باید گفت همه پرچم‌هایی که برای مبارزه با این معروف یعنی اسلام ناب برافراشته شده‌اند منکرات امروز هستند.
وی خاطرنشان کرد: طبعا در آستانه آزمون بزرگی هستیم و آن انتخابات است که به عنوان یکی از معروف‌ها است.
نکونام علت طمع برخی به مجلس خبرگان را که سعی در نفوذ به آن دارند اینگونه برشمرد: آن‌ها کسانی هستند که می‌خواهند این مجلس را حذف کنند نه برای اینکه ولایت‌فقیه نباشد، نظام نباشد و انقلاب نباشد بلکه برای اینکه همه اینها تنها در ظاهر باشند و در باطن امر این بیگانگان و زراندوزان باشند تصمیم نهایی را برای این کشور می‌گیرند.
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه استحاله نظام یعنی دشمن با نام ولایت‌فقیه اشرافی‌گری، ثروت‌اندوزی، توسعه بدون عدالت و اسلام بدون محتوی اسلام را حاکم کند تاکید کرد: این دغدغه اصلی مقام معظم رهبری است اینکه اسم ولایت‌فقیه باشد اما با ماهیت تسامح و تساهل.
وی یکی دیگر از معروف‌ها را که از ارزش والایی نیز برخوردار است مقاومت معرفی کرد و گفت: رخت بربستن مقاومت از جامعه بزرگترین منکر و حضور آن از معروفات بزرگ قرآنی است.  
وی با بیان اینکه از دیگر معروف‌ها فرهنگ ایثار و شهادت، بصیرت، انواع حق و حقوق اسلامی در جامعه و حضور دائم مردم در مواقع حساس است ادامه داد: اگر می‌خواهیم معروف در جامعه زنده باشد باید مومنان در عرصه‌هایی که ولی‌ امر مسلمین، نظام و مصلحت‌ها جامعه و نظام لازم دارد حضور دائم داشته باشند.
نکونام با اشاره به اینکه بی‌تفاوتی یکی از منکرهای بزرگ در جامعه است تاکید کرد: قطعا یکی از معروف‌های مهم و شاخص در نظام جمهوری اسلامی ایران انتخابات است که باعث امید، تحول، نفس تازه به مردم و مسئولان و... در جامعه می‌شود.
این مسئول تاکید کرد: انتخابات می‌تواند اثرات خوب و زیادی داشته باشد ولی اگر مطابق با فرهنگ غربی‌ها، نفع‌گرایی، اشرافی‌گری، دارای رنگ گروهی و.. باشد باعث ایجاد بداخلاقی انتخاباتی و آسیب به نظام می‌شود.
رئیس ستاد امربه معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه باید ارزش‌ها را با صداقت به مردم انتقال داد افزود: نباید با محو کردن حقیقت و غبارآلود کردن فضای جامعه مردم را فریب داد چراکه از آسیب‌های مهم است.
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به دخالت بیگانگان در فرآیند انتخابات ادامه داد: اینکه برخی چه کرده‌اند که اینقدر رسانه‌های بیگانه از آن‌ها حمایت می‌کنند باید در پیشگاه خدا جواب‌گو باشند و چرا باید مردم ایران به لیست‌هایی که بیگانگان روی آن‌ها تاکید دارند رای بدهند..    
وی خاطرنشان کرد: جهت‌ها همه یکی است و آن اسلام، ولایت‌فقیه و ارزش‌های ناب اسلام است و اگر همه در این مسیر حرکت کنند دشمن نمی‌تواند به آن‌ها دل ببندد.
نکونام با اشاره به اینکه از اول انقلاب تا الان کسانی که بد کرده‌اند و راه بد رفته‌اند به لطف خدا رسوا شده‌اند، تاکید کرد: باید مراقب معروف‌ها باشیم و اجازه ندهیم منکرات در جامعه رواج پیدا کنند تا شرمنده شهدا، امام شهدا و مهم‌تر از همه امام عصرمان نشویم.


94/12/05 - 14:26





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن