تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر (ع):هر چیزی قفلی دارد و قفل ایمان مدارا کردن و نرمی است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819525615




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نامزد اصولگرای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی: بیکاری جوانان مهم‌ترین مشکل چهارمحال و بختیاری است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: نامزد اصولگرای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی:
بیکاری جوانان مهم‌ترین مشکل چهارمحال و بختیاری است
نامزد اصولگرای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در چوزه انتخابیه شهرکرد، بن و سامان گفت: بیکاری و عدم ازدواج جوانان از مشکلات مهم در استان چهارمحال و بختیاری هستند.

خبرگزاری فارس: بیکاری جوانان مهم‌ترین مشکل چهارمحال و بختیاری است



به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حسین نافیان امشب در مسجد حضرت‌ ابوالفضل (ع) شهرکرد در جمع کثیر مردم این شهر با اشاره به مشکلات موجود در استان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: عمده‌ترین مشکلات موجود در چهارمحال و بختیاری بیکاری و  عدم ازدواج جوانان است.  وی بیان داشت: طوفان انتخابات بیان‌گر یک آزمایش بزرگ برای مردم و نامزدهای انتخاباتی مجلس است که باید از این فرصت درست استفاده کرد و زمینه انتخاب اصلح برای رفع مشکلات را فراهم کرد. این فعال سیاسی صداقت، تعهد و تخصص را از جمله ویژگی‌های نماینده مجلس برشمرد و تصریح کرد: مسئولان باید پاسخگوی مطالبات مردم در حوزه‌های مختلف باشند. نافیان گفت: صحنه انتخابات صحنه آزمایش صدق و کذب است و مردم نباید به شایعات توجه کنند بلکه باید با دقت و آگاهی اقدام به انتخاب نمایندگان خود بکنند. وی با اشاره به ظرفیت‌ها و استعدادهای این استان در زمینه‌ توسعه در بخش‌های مختلف بیان داشت: لازم است قوانینی وضع شود که حقوق اقشار مختلف مردم در نظر گرفته شود. نامزد اصولگرای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرکرد، بن و سامان اظهار داشت: برنامه‌ریزی منسجم و تصویب قوانینی که به صلاح مردم باشد از جمله اقدامات لازم در راستای رسیدن به توسعه همه‌جانبه در این استان است که باید در این راستا از تمام تلاش و امکانات موجود استفاده کرد.  وی با اشاره به وضعیت نامطلوب مردم در چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: با وجود تلاش‌های فراوانی که در این استان انجام شده است اما هنوز مشکلات معیشتی مردم حل نشده و این برطرف کردن این مشکلات با برنامه‌ریزی و سخت‌کوشی پیوسته امکان‌پذیر است.

94/12/02 - 22:21





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 218]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن