تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):خدايا به تو پناه مى برم از اين كه باطل را بر حق ترجيح دهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819527491




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری: انتخابات تامین‌کننده امنیت جمهوری اسلامی ایران است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری:
انتخابات تامین‌کننده امنیت جمهوری اسلامی ایران است
فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: امر انتخابات را باید همواره جزو مسائل اصلی و تعیین‌کننده در امنیت جمهوری اسلامی ایران بشمار آوریم.

خبرگزاری فارس: انتخابات تامین‌کننده امنیت جمهوری اسلامی ایران است



به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، رضا محمدسلیمانی ظهر امروز در همایش شوراهای امربه‌معروف و نهی از منکر ادارات، نهادها و پایگاه‌های بسیج چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: با توجه به این مقطع مهم و حساس پیش‌رو که قرار است یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های رهبری را رقم بزنیم، امیدواریم که بتوانیم از این امتحان بزرگ سربلند بیرون بیاییم.   وی با اشاره به سه دغدغه اساسی رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در سال 94 که از مهم‌ترین مسائل نظام جمهوری اسلامی تلقی می‌شوند بیان داشت: یکی از نگرانی‌های ایشان که با دستان باکفایت مردم و ملت ایران رقم خورد راهپیمایی عظیم 22 بهمن‌ماه بود. این مسئول تاکید کرد: بحمدالله حضور با شور، پر نشاط و پر معنای مردم ایران و همچنین این استان که هم از نظر کیفی و هم کمی حداکثری بود توانست ضامن اقتدار و امنیت ایران اسلامی شود و این درحالی است که مردم مشکلات زیادی در زندگی روزمره خودشان دارند اما با عنصر آگاهی از این امتحان سربلند بیرون آمدند. سلیمانی با بیان اینکه دو دغدغه دیگر مانده که مردم با بصیرت کافی و لازم به آن جامه عمل خواهند پوشاند افزود: مهم‌ترین موضوع که جزو لاینفک ماندگاری انقلاب اسلامی ایران است و دشمن همیشه درصدد ازبین بردن آن است حضور بالای مردم در انتخابات است.   فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه باید مردم را برای حضور در انتخابات ترغیب و تشویق کنیم ادامه داد: امر انتخابات را باید همواره جزو مسائل اصلی و تعیین‌کننده در امنیت، حصن و حصار جمهوری اسلامی ایران بشمار آوریم. وی جنگیدن رزمندگان اسلام در کشورهای دیگر که با شقی‌ترین دشمنان صورت می‌گیرد را تنها برای حفظ امنیت نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و عنوان داشت: هر رای که من و شما به صندوق‌های رای می‌اندازیم می‌تواند همچون این رزمندگان امنیت ایران اسلامی را تقویت کند. این مسئول دغدغه سوم مقام عظمای ولایت را درست انتخاب کردن و به شخص اصلح رای دادن برشمرد و خاطرنشان کرد: این مردم هستند که باید با انتخاب شایسته، افراد اصلح، متدین و معتقد به آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ایران را راهی مجلس کنند. سلیمانی اضافه کرد: وظیفه ماست که به عنوان کسانی که دل در گرو نظام و انقلاب دارند به دغدغه‌های مقام معظم رهبری توجه کرده و به آن‌ها عمل کنیم و این حساسیت‌های  رهبری که بارها آن‌ها را تاکید کردند باعث شود راه را بهتر بشناسیم و با ثبات قدم برداریم.


94/12/05 - 13:09





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 142]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن