تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم میراث گرانبهائی است و ادب لباس فاخر و زینتی است و فکر آئینه ای است صاف.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820387341




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیام شهردار دلیجان به مناسبت روز مهندس


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: پیام شهردار دلیجان به مناسبت روز مهندس مهدی اسماعیلی شهردار دلیجان به مناسبت فرارسیدن روز مهندس پیامی صادر کرد.
۱۳۹۴ چهارشنبه ۵ اسفند ساعت 13:02

خبرگزاری پانا+ پیام شهردار دلیجان به مناسبت روز مهندس

به گزارش خبرنگار پانا استان مرکزی، مهدی اسماعیلی در این پیام با تبریک به زحمت کشانی که در بخش های فنی شهرداری در جهت ارتقاء و تعالی اهداف شهرداری تلاش می کنند ابراز امیدواری کرده این تلاش ها افق های روشنی را پیش روی مدیریت شهری قرار دهد.
در این پیام آورده شده است: 5 اسفند ماه سالروز تولد خواجه نصیرالدین طوسی یکی از بزرگترین چهره های علمی جهان اسلام که به نام روز مهندس در تقویم ملی ایران آمده است یادآورخلاقیت ها، نوآوری ها و خودباوری های مهندسان این سرزمین است.
این پیام می افزاید: این روز، روز پاسداشت از مجاهدت و فداکاری عزیزانی است که در حوزه‌های مختلف برای عزت، سربلندی و اعتلای ایران اسلامی تلاش می‌کنند. نام‌گذاری سالروز این ولادت بزرگ به نام روز مهندس، تلاقی ارزشمندی از اندیشه مهندسی ایران گذشته و سرمشق قراردادن تلاش‌های آن دوران برای مهندسان جویای علم امروز کشور است.
در ادامه پیام آمده است: مهندسان با در نظر گرفتن قوه تخیل و قدرت تحلیل و استفاده بهینه از عناصر و عوامل موجود و نیز طراحی آن جهت راه اندازی نیازهای حال و آینده بشر تلاش می نمایند. آنان ضمن گسترش بازده و افزایش بهره وری نیز موجب گسترش دانش بشر می گردند و در ارتقای سطح زندگی انسان ها موثر هستند.
این پیام می افزاید: بی‌گمان ترسیم افق روشن شهر در حوزه فنی و دستیابی به قله‌های رفیع بالندگی و شکوفایی، مرهون تلاش‌های بی‌دریغ و متعهدانه مهندسانی است که همواره با عزمی جهادگونه در مسیر تعالی، ارتقاء و سربلندی مدیریت شهری قدم برداشته‌اند.
در پایان آورده شده است: روز مهندس را به همه مهندسان شهر دلیجان به‌ویژه مهندسان و چهره‌های پنهان حوزه فنی شهرداری تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و امیدوارم در سایه همت والای مهندسین این شهرستان بیش از پیش شاهد رشد و تعالی معماری اصیل اسلامی- ایرانی همگام با معماری نوین و سبز جهانی در شهر دلیجان باشیم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن