تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):پرخورى و سستى اراده و مستى سيرى و غفلت حاصل از قدرت، از عوامل بازدارنده و كند كننده ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819012597




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سپاهان نیاز به خانه تکانی دارد


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
سپاهان نیاز به خانه تکانی دارد




توهم بزرگی ربطی به سن و سال ندارد، خیلی مواقع اتفاق می‌افتد که بازیکن جوانی در پی برخی موفقیت‌ها توهم بزرگی داشته باشد و انتظار برتری را بکشد اما این فقط مختص جوان‌ترها نیست و گاهی حتی بازیکنان پا به سن گذاشته و با تجربه هم گرفتار همین توهم می‌شوند.





ایران ورزشی: توهم بزرگی ربطی به سن و سال ندارد، خیلی مواقع اتفاق می‌افتد که بازیکن جوانی در پی برخی موفقیت‌ها توهم بزرگی داشته باشد و انتظار برتری را بکشد اما این فقط مختص جوان‌ترها نیست و گاهی حتی بازیکنان پا به سن گذاشته و با تجربه هم گرفتار همین توهم می‌شوند.

هر چند ممکن است برخی مواقع این توهم با مراعات مدیران و برآورده شدن برخی خواسته‌ها رنگ واقعیت را هم به خود بگیرد اما نباید فراموش شود که ارزش و شان یک باشگاه نه تنها از همه بازیکنان جوان و باتجربه بالاتر است بلکه حتی مدیران و مسوولان هم در برابر شأن باشگاه، نمی‌توانند برتری را برای خود قایل باشند. توهمی که متاسفانه در چند سال اخیر در باشگاه سپاهان شاهد آن بودیم و حالا به مرحله حاد خود رسیده است.

این تیم اصفهانی فارغ از سال‌های گذشته امسال گرفتار توهماتی است که متاسفانه نتیجه‌اش به بحران کشیده شدن این تیم بوده. سپاهان در حالی لیگ پانزدهم را شروع کرد که مربی قهرمان دوفصل گذشته لیگ برتر، روی نیمکت این تیم بود و انتظار می‌رفت با مهره‌هایی که دارد، بهترین نتایج را کسب کند اما خروج یک بازیکن معمولی از ترکیب سپاهان، باعث شد تا نه تنها فرکی عطای سپاهان را به لقایش ببخشد، بلکه نتایج این تیم رو به زوال گذاشت و بعداز سال‌ها، سپاهان خود را در رده‌های پایین جدول دید.

کار به اینجا هم ختم نشد، در حالی که با هزینه‌های زیاد، مربی خارجی نیمکت سپاهان را در اختیار گرفت اما این تیم اصفهانی نتوانست به لیگ برگردد و روز به روز نتایجش بدتر شد، چرا که توهم بزرگی برخی‌ها هرگز اجازه نداده این تیم روی آرامش به خود ببیند. هم شان مدیران این باشگاه و هم شان مربیان این تیم با این توهمات زیر سوال است.

فرکی با اخراج یک بازیکن، مجبور می‌شود سپاهان را رها کند و استیماچ هم چون جای برخی‌ها را تنگ کرده، هرگز نمی‌تواند رنگ آرامش در تیمش را ببیند، یک بازیکن را اخراج می‌کند و همه علیه او می‌شوند، نتایج سپاهان و بازی تیم داد می‌زند که او نباید روی نیمکت باشد، فارغ از اتفاقاتی که روی سکوها می‌افتد، همه چیز از نبودن استیماچ، فرکی و... سخن می‌گوید.

این همان توهماتی است که برخی‌ها حتی باتجربه‌ها گرفتار آن شدند و متاسفانه بی توجهی و گاهی ضعف برخی مدیران به این توهمات رنگ واقعیت بخشیده و حالا این سپاهان است که تاوان همه این اتفاقات نامیمون را می‌دهد. آنچه اکنون سپاهان نیاز دارد، یک خانه تکانی اساسی است تا دوباره این تیم با تکیه بر مدیریت صحیح و جوانان مستعد بتواند روزهای خوب گذشته را تکرار کند. مسوولان ارشد این باشگاه بارها در برابر این توهمات کوتاه آمدند اما انگار این‌بار نیاز به یک اقدام اساسی است که تیم از این شرایط خلاص شود.






تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن