تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وجود یک عالم برای ابلیس سخت تر از هزار عابد است زیرا عابد در فکر خود است و عالم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819915967




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نگرانی از پیشروی داعش در لیبی و کند بودن روند سیاسی


واضح آرشیو وب فارسی:تقریب نیوز: به گزارش خبرگزاری تقریب (تنا) به نقل از شبکه تلویزیونی الحدث، مارتین کوبلر (Martin Kobler) گفت: روند سیاسی در لیبی کند است، اما گروه داعش به سرعت در حال قدرت گرفتن است. 
کوبلر بر لزوم تسریع در روند سیاسی در لیبی تاکیدکرد و افزود: بحث های سیاسی در لیبی به کندی ادامه دارد و هنوز دولت رای اعتماد نگرفته است.
وی افزود: همزمان گروه داعش درحال قدرت گرفتن و گسترش مناطق در کنترل خود است. با توجه به تحولات نظامی، روند سیاسی هم باید با سرعت بیشتری در مقایسه با قدرت گرفتن داعش پیگیری شود. 
فرستاده ویژه آمریکا در به اصطلاح ائتلافی که آمریکا رهبری آن را ضد تروریستهای سازمان تکفیری صهیونیستی داعش برعهده دارد گفت این سازمان تلاش می کند شمار بیشتری از داوطلبان خارجی را در لیبی جذب کند.
وی تاکید کرد آمریکا در اقدام بر ضد آنها در صورتی که تهدیدی احساس کند تردید نخواهد کرد.
برت مک گورک در گفتگو با خبرنگاران در کاخ سفید گفت آمریکا برای همه موارد اضطراری آمادگی دارد و تلاش می کند آتش بس در سوریه بین دولت و مخالفان میانه رو که از روز شنبه اجرایی می شود اجرا شود.
مک گورک افزود فعالیت داعش در لیبی ...
[ مشاهده متن کامل خبر نگرانی از پیشروی داعش در لیبی و کند بودن روند سیاسی در خبرگزاری تقریب ]

چهارشنبه ، ۵اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تقریب نیوز]
[مشاهده در: www.taghribnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن