تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر بنده‏اى بخواهد چيزى بخواند يا كارى انجام دهد و بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم بگويد، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820792784




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مجلس ششم صف اول مقابله با تفكر ديني معتقد به حكومت ديني بود


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: مجلس ششم صف اول مقابله با تفكر ديني معتقد به حكومت ديني بود
سخنگوي شوراي مركزي ائتلاف اصولگرايان با بيان اينكه مجلس ششم در صف اول مقابله با تفكر ديني معتقد به حكومت ديني بود، گفت: ائتلاف اصولگرايان معتقد به اصول و ولايت فقيه است.
به گزارش تسنيم، ‌غلامعلي حدادعادل، سخنگوي شوراي مركزي ائتلاف اصولگرايان در همايش علما، ائمه جماعات و روحانيون تهران كه صبح سه‌شنبه در سالن اجتماعات مسجد امام صادق(ع) برگزار شد، با اشاره به ابعاد شخصيتي آيت‌الله مهدوي‌كني‌، رئيس فقيد مجلس خبرگان رهبري اظهار داشت: مرحوم آيت‌الله مهدوي‌كني بزرگ قبيله ما بود، خداوند ايشان را رحمت و به آيت‌الله موحدي‌كرماني نيز طول عمر عطا كند. حضرات آيات موحدي‌كرماني، مصباح و يزدي از قم اين ائتلاف را هدايت كردند.
وي تصريح كرد: وحدت اصولگرايان بالاتر از اختلاف سلايق شكل گرفت و نه رقباي ما و نه خود ما فكر نمي‌كرديم كه به وحدت دست پيدا كنيم.
حدادعادل افزود: منازعات اخير ناشي از دو بينش و طرز تفكر است و بحث‌هاي موجود در جامعه بهانه است، اصل قضيه تفاوت‌هاي اين دو طرز تفكر است. بنده در مجلس ششم در صف اول مقابله با اين طرز تفكر حضور داشتم و همه شما از ارتباطات برخي از عناصر اين مجلس با خارج‌نشينان اطلاع داريد. ائتلاف اصولگرايان معتقد به اصول و ولايت فقيه را حافظ سعادت جامعه مي‌داند، اصولگرايي به اين معناست كه ما براي كسب رأي بيشتر دست از اصول خود برنمي‌داريم و معتقديم بايد به اصول خود پايدار باشيم و چهره واقعي اسلام را به جامعه معرفي كنيم.
حدادعادل با تأكيد بر اينكه براي ايجاد كارآمدي در جامعه اسلامي و براي اجراي اسلام بايد پاكدست و متخصص بود، به برخي انتقادات نسبت به تركيب فهرست اصولگرايان اشاره كرد و گفت: ما سعي كرديم با ملاحظات متعدد، فهرست اصولگرايان را ببنديم اما اين كار بشري است و شايد اگر كسي ديگر بود فهرست بهتري بسته مي‌شد.
وي افزود: همه كساني كه در فهرست اصولگرايان حضور دارند از جهت اطاعت از ولايت فقيه آزموده شده‌اند و نبايد در مساجد و محافل به اين فهرست خدشه وارد كرد و معتقدم بايد به همه نامزدهاي ليست ائتلاف اصولگرايان رأي داد و رأي ندادن به اين فهرست به معناي رأي دادن به فهرست رقيب است. صلاحيت، رأي‌آوري افراد، تخصص، كارآمدي و تحول از شاخصه‌هاي مهم ليست اصولگرايان است و مهم‌ترين و اولين مسئله ما فهرست معيشت مردم است.
وي در پايان گفت: نظارت بر برنامه‌هاي اقتصادي دولت يكي از مسائل مهم مجلس در پسابرجام است و به همين دليل 10 نفر از نامزدهاي ليست اصولگرايان از ميان اقتصاددانان انتخاب شدند.
    مردم با انتخاب اصلح، مجلسي نترس در مقابل دشمن تشكيل دهند
آيت‌الله موحدي‌كرماني رئيس شوراي مركزي ائتلاف اصولگرايان هم در سخنراني خود در اين همايش گفت: امتحان سنگين و سختي را پيش رو داريم و اگر در اين امتحان موفق باشيم مي‌توانيم لغزش‌هاي گذشته را جبران كنيم اما اگر موفق نشويم قدم‌هاي خير گذشته نيز بر باد خواهد رفت.
رئيس شوراي مركزي ائتلاف اصولگرايان افزود: اگر رأيي كه به صندوق‌ها انداخته مي‌شود، رأي به اصلح بود در كشور مي‌تواند نقش مهمي را ايفا كند. مردم با حضور خود در انتخابات قدرت و عزت نظام را بالا مي‌برند و در دل دشمن نيز رعب و وحشت ايجاد مي‌كنند و ديگر دشمنان به خود اجازه نمي‌دهند كه نسبت به نظام بدخواهي داشته باشند.
موحدي‌كرماني تأكيد كرد: اگر يك رأي درست به صندوق انداخته شود، مي‌تواند سلامتي نظام را براي چهار سال تضمين كند و اگر در مجلس انسان‌هاي لايق و تابع ولي‌فقيه و دلسوز فعال شوند، آثار عميقي را در كشور به‌وجود مي‌آورد و مشكلات را با طرح‌ها و لوايح خود حل مي‌كنند.
وي در ادامه به نقش مهم روحانيت در تشويق مردم به حضور در انتخابات اشاره كرد و گفت: اگر رأي غلط به صندوق انداخته شود و اگر مردم در انتخابات شركت نكنند همه در عواقب سوء آن شريك خواهند بود بنابراين علما و روحانيون بايد با راهنمايي‌هاي خود ضرورت شركت در انتخابات را براي ديگران تفهيم كنند. موحدي‌كرماني تصريح كرد: روز جمعه روز طرح گلايه‌ها نيست. گلايه‌ها اگر برحق هم باشند با تشكيل يك مجلس خوب مي‌تواند اين گلايه‌ها رفع شود و مشكلات اقتصادي نيز حل خواهد شد.
وي با بيان اينكه بايد باور كنيم كه اين يك امتحان الهي است كه سرنوشت انسان‌ها را رقم مي‌زند، تأكيد كرد: مردم روز جمعه امتحان بزرگي را در پيش دارند و بايد در انتخابات شركت و انتخاب اصلحي داشته باشند تا ان‌شاءالله مجلسي وزين، انقلابي نترس در مقابل دشمن، صاحب فكر و مغز تشكيل شود.
رئيس شوراي مركزي ائتلاف اصولگرايان در ادامه تصريح كرد: راه جلوگيري از نفوذ اين است كه مجلسي نترس داشته باشيم كه در مقابل امريكا بايستد.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن