تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهشت را درى است كه ريّان ناميده مى شود از آن در، جز روزه داران وارد نشوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819911970




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توسعه اشتغال در گرو تحقق اقتصاد مقاومتی است/ لزوم تقویت باورهای دینی برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن


واضح آرشیو وب فارسی:دانا: کاندیدای ائتلاف اصولگرایان در کنگاور، صحنه و هرسین گفت: توسعه اشتغال فقط بر اساس اقتصاد مقاومتی امکان پذیر است.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا حسن سلیمانی کاندیدای مورد حمایت ائتلاف اصولگرایان در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه کنگاور، هرسین و صحنه در گفتگو با خبرنگار دیوانگاه ، در رابطه با مشکلات اقتصادی موجود در کشور اظهار داشت: اقتصاد علم است و از یک اصول علمی تبعیت می کند و بایستی دید برای کاهش تورم چه اصولی باید لحاظ شود.
وی افزود: توسعه سرمایه گذاری، استفاده از منابع، ایجاد شرایطی که بتواند تولید را سرو سامان دهد و افزایش مصرف ناشی از پولدار شدن مردم کاهش تورم را در پی خواهد داشت و در واقع سرمایه گذاری، کنترل واردات و ایجاد اشتغال می تواند به کاهش تورم بیانجامد.
کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ما معتقدیم که دولت بایستی زمینه سرمایه گذاری در بخش خصوصی و توسعه آن را فراهم کرده و همچنین فضایی امن برای سرمایه گذاران ایجاد کند تا امکانات ما به جای اینکه وارد تجارت شود به سرمایه گذاری اختصاص یابد.
توسعه اشتغال در گرو تحقق اقتصاد مقاومتی است
سلیمانی در ادامه اظهار داشت: باید بتوانیم با وضع تعرفه های مناسب امکان صیانت از تولید داخل را فراهم کنیم. ما ...
[ مشاهده متن کامل خبر توسعه اشتغال در گرو تحقق اقتصاد مقاومتی است/ لزوم تقویت باورهای دینی برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن در شبکه اطلاع رسانی دانا ]
توسعه اشتغال در گرو تحقق اقتصاد مقاومتی است/ لزوم تقویت باورهای دینی برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن






سه شنبه ، ۴اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دانا]
[مشاهده در: www.dana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن