تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خير دنيا و آخرت با دانش است و شرّ دنيا و آخرت با نادانى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819930492




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مصرف داروهای گیاهی باید تسهیل شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایران اکونومیست: معاون طب سنتی وزارت بهداشت با اشاره به تجربه کشور چین در ارائه داروهای گیاهی به صورت دمنوش و کپسول، گفت: باید از این تجربه استفاده کنیم و داروهای گیاهی را با روشهای سهل الوصول ارائه کنیم.
ایران اکونومیست -
 محمود خدادوست در همایش طب سنتی ایران و چین با اشاره به سفر چندروزه هیئت چینی به ایران افزود: هیئت چینی متشکل از نایب رئیس فرهنگستان طب سنتی و رئیس دانشگاه طب سنتی چین در سفری چند روزه به کشور، ضمن بازدید از کلینیک های طب سنتی و دانشکده های طب سنتی تهران، تجربیات خود را با فعالان طب سنتی در کشور به اشتراک می گذارد.
معاون طب سنتی وزارت بهداشت ادامه داد: امروز هیئت چینی از کلینیک طب سنتی تهران بازدید کرد و مهمترین هدف سفر این هیئت، استفاده متخصصان کشورمان از تجارت کشور چین در حوزه مدیریت طب سنتی و نحوه ادغام طب سنتی چین در طب مدرن است.
وی اضافه کرد: تبادل استاد و دانشجو و امکان آموزش و شناساندن طب سنتی ایران به جهان از دریچه کشور چین، از دیگر اهداف ما در برگزاری این همایش و دعوت از هیئت چینی است.
خدادوست تاکید کرد: از آنجا که طب سنتی چین شامل ماساژدرمانی و داروهای گیاهی است و به طب سنتی ایرانی شبیه است، در نظر داریم از تجربیات این کشور استفاده کنیم. زیرا کشور چین توانسته است طب سنتی خود را به روز کند و ما می خواهیم همین روش را پیگیری کنیم.
معاون طب سنتی وزارت ...
[ مشاهده متن کامل خبر مصرف داروهای گیاهی باید تسهیل شود در پایگاه خبری ایران اکونومیست ]

سه شنبه ، ۴اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایران اکونومیست]
[مشاهده در: www.iraneconomist.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن