تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):کسی که نماز را از وقتش تأخیر بیندازد، (فردای قیامت) به شفاعت من نخواهدرسید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819875217




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهردار مشهد خبر داد نیاز 10 هزار میلیارد تومانی برای تکمیل پروژه نوسازی بافت پیرامون حرم رضوی


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: شهردار مشهد خبر داد
نیاز 10 هزار میلیارد تومانی برای تکمیل پروژه نوسازی بافت پیرامون حرم رضوی
شهردار مشهد با اشاره به پیشرفت 60 درصدی طرح نوسازی و بهسازی بافت پیرامون حرم مطهر رضوی گفت: برای تکمیل این پروژه عظیم و ملی حدود 10 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

خبرگزاری فارس: نیاز 10 هزار میلیارد تومانی برای تکمیل پروژه نوسازی بافت پیرامون حرم رضوی



به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سیدصولت مرتضوی ظهر امروز در آئین افتتاحیه از 510 واحد مسکن ثامن که با حضور وزیر کشور در محل واحد مسکونی نادر در بافت پیرامون حرم مطهر رضوی برگزار شد، اظهار کرد: این اعتبار باید در سه بخش آزادسازی، ساختن زیرساخت‌ها و اجرای پروژه‌های اقتصادی صرف شود که پیش‌بینی شده است، اگر هزار تا هزار و 500 میلیارد تومان تسهیلات از محل منابع داخلی با باز پرداخت سه ساله به شهرداری تعلق بگیرد، ما از عهده اتمام کار بر خواهیم آمد. وی با بیان اینکه در حال حاضر تراز صفر پروژه‌های این مجموعه هم به عنوان یک حسن و هم به عنوان یک مشکل مطرح است، ادامه داد: این تراز صفر با یک گردش مالی 500 میلیارد تومانی دولت و شهرداری مشهد و با یک تلورانس 10 تا 15 درصدی به تراز منفی نزدیک شهردار مشهد می‌رسد. شهردار مشهد با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب در ارتباط با لزوم تشکیل ستاد فرماندهی اقتصادی در دولت، خاطرنشان کرد: در همین زمینه دولت با تشکیل چنین ستادی می‌تواند در بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور فائق آید.

94/12/04 - 15:17





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن