تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):درگذشت عالم مصيبتى جبران ‏ناپذير و رخنه ‏اى بسته ناشدنى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821164943




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایران و آذربایجان عامل صلح و ثبات در منطقه هستند


واضح آرشیو وب فارسی:افکار نیوز: رئیس جمهور آذربایجان با اشاره به اینکه همواره دو کشور در سازمان های بین المللی از هم حمایت می کنند، گفت: ایران و آذربایجان امروز در منطقه عامل صلح و ثبات هستند.
به گزارش افکارخبر ،
 الهام علی اف رئیس جمهور آذربایجان پس از دیدار با رئیس جمهور کشورمان در نشست خبری مشترک با روحانی گفت: آذربایجان همواره مخالف تحریم های ضد ایرانی بوده و در صحنه های بین المللی نظر خود را اعلام کرده است.
وی با اشاره به اینکه امروز درباره بسیاری از مسائل دو جانبه مذاکرات مفیدی داشته و افکارمان را بهم نزدیک کردیم، افزود: خوشحالیم که روابط ایران و آذربایجان در سطح گسترده در حال توسعه است، روابط ما به ریشه های تاریخی گذشته برمی گردد؛ قرن های متمادی ملت های ما در کنار هم زندگی کردند و آنچه ما را بهم پیوند می دهد، دین، تاریخ و فرهنگ مشترک است.
الهام علی اف ادامه داد: روابط دو کشور بر مبنای پیوندهای مشترک شکل گرفته و امروز این روابط به روابط راهبردی تبدیل شده است، همواره در سازمان های بین المللی از هم حمایت کرده ایم.
رئیس جمهور آذربایجان با بیان اینکه آینده خوبی برای روابط تجاری دو کشور موجود است، تصریح کرد: امروز در خصوص مسائل دو جانبه و اتفاقات جهان مذاکره کردیم، توافق کردیم درباره مذاکره با تروریسم فعالیت مشترک خود را گسترش دهیم، بعد از این هم از هم حمایت خواهیم ...
[ مشاهده متن کامل خبر ایران و آذربایجان عامل صلح و ثبات در منطقه هستند در پایگاه خبری افکار نیوز ]

سه شنبه ، ۴اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: افکار نیوز]
[مشاهده در: www.afkarnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن