تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسیارند دانشمندانی که جهلشان آنها را کشته در حالی که علمشان با آنهاست، اما به حالش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819830979




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری تور زیارتی و گردشگری ویژه سالمندان منطقه چهار شهرداری مشهد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: برگزاری تور زیارتی و گردشگری ویژه سالمندان منطقه چهار شهرداری مشهد شهردار منطقه 4 مشهد از برگزاری تور زیارتی و گردشگری برای سالمندان این منطقه براساس مصوبه شورای اجتماعی محله گلشور خبر داد.
۱۳۹۴ سه شنبه ۴ اسفند ساعت 11:57

خبرگزاری پانا+

به گزارش پانا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه چهار مشهد، سید کمال الدین شاهچراغی گفت: سالمندان سرمایه های ارزشمند اجتماعی هستند و باید با ایجاد زمینه های لازم برای حفظ تندرستی و نشاط آن ها تلاش شود.
شاهچراغی ادامه داد: به همین منظور منطقه چهار اقدام به برگزاری تور زیارتی و گردشگری برای سالمندان این منطقه نموده است که با استقبال گسترده آن ها همراه بود.
وی با بیان اینکه برگزاری این تور براساس مصوبه شورای اجتماعی محله گلشور برگزار شده است، خاطرنشان کرد: 100 نفر از سالمندان منطقه چهار به صورت رایگان به زیارتگاه امامزادگان یاسر و ناصر مشرف شدند.
شهردار منطقه چهار تصریح کرد : در حاشیه این برنامه فرهنگی، کارگاه آموزشی با عنوان "سلامت سالمند شوید" با موضوعاتی شامل تغذیه صحیح در سالمندی، نحوه مقابله با افسردگی در سالمندی، ورزش و ... برگزار گردید و فشار خون و دیابت سالمندان کنترل شد.
شاهچراغی در پایان از اردوی نشاط برای شهروندان خبر داد و افزود: اردوی دهسرخ با هدف افزایش نشاط و شادابی شهروندان همراه با مسابقات فرهنگی و ورزشی و اهدای جوایز برگزار گردید.
شایان ذکر است تور زیارتی و گردشگری زیارتگاه امامزاده یحیی میامی در روزهای آتی برای خانواده های سطح منطقه چهار برگزار خواهد شد. 














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 155]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن