تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كسى، به هدايتى راهنمايى كند، پاداشى را كه براى پيروان هدايت وجود دارد، براى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819870606




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فراخوان محله آرایی در منطقه چهار شهرداری مشهد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: فراخوان محله آرایی در منطقه چهار شهرداری مشهد شهردار منطقه 4 مشهد از نخستین فراخوان محله آرایی در این منطقه به منظور استقبال از بهار 95 خبر داد.
۱۳۹۴ دوشنبه ۳ اسفند ساعت 13:10

خبرگزاری پانا+

به گزارش پانا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه چهار مشهد، سید کمال الدین شاهچراغی گفت: در راستای استقبال از بهار فیروزه ای 95 از شهروندان این منطقه خواسته شده پیشنهادات خود را در خصوص زیباسازی و آذین بندی محله ارائه دهند.
شاهچراغی خاطرنشان کرد: پیشنهادات شهروندان در طرح محله آرایی بهار فیروزه ای 95 باید در قالب اجرای نقاشی دیواری، دیوار نویسی، نقش برجسته، ساخت و نصب سردیس، نصب پلاک افتخار، تابلوهای هنری، آذین بندی، نورپردازی و ... ارائه گردد.
وی در خصوص موضوعاتی که در ارائه پیشنهادات باید به آنها توجه شود اظهار کرد: جلوه های همسایگی با امام رضا (ع)، مهمترین صفات یا سنت های حسنه مردم محله، اماکن و وقایع تاریخی و معاصر محله، چهره های محلی و ... از موضوعاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد.
شهردار منطقه چهار با اشاره به این مطلب که پیشنهادات ارائه شده در شورای اجتماعی محلات مورد ارزیابی و جمع بندی قرار می گیرد، افزود: شوراهای اجتماعی محلات طرح های ارائه شده از سوی شهروندان را برای داوری و تصمیم نهایی به ستاد جشنواره بهار فیروزه ای ارسال خواهند کرد.
شاهچراغی در پایان اضافه کرد: طرح ها و پیشنهادات پذیرفته شده از 25 اسفند ماه در نقاط محوری محلات اجرا خواهد شد.
شایان ذکر است شهروندان می توانند پیشنهادات خود را در این خصوص به شورای اجتماعی محله خود و یا معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه چهار واقع در بوستان بسیج (شهید بابانظر 37) ارائه دهند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن