تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به راستى كه دانش، مايه حيات دل‏ها، روشن كننده ديدگان كور و نيروبخش بدن‏هاى ناتوان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819707088




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستگيري يك مظنون در پرونده قتل مرد قناد


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: دستگيري يك مظنون در پرونده قتل مرد قناد
پرونده مرد ميانسالي كه چند روز قبل با 15 ضربه چاقو در خانه‌شان به طرز مرموزي به قتل رسيده بود، با دستگيري يك مظنون وارد مرحله تازه‌اي شد.
به گزارش خبرنگار ما، روز سه‌شنبه 13 بهمن ماه قاضي سعيد احمدبيگي، بازپرس ويژه قتل دادسراي جنايي تهران با تماس تلفني مأموران كلانتري 129 جامي از قتل مرد جواني در آپارتماني حوالي خيابان آذربايجان باخبر شد. لحظاتي بعد از اعلام اين خبر، بازپرس همراه كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي در محل به تحقيق پرداخت. تيم جنايي در نخستين گام در محل حادثه با جسد مرد 42 ساله‌اي به نام عرشيا روبه‌رو شد كه با اصابت 15 ضربه چاقو به قتل رسيده بود. بررسي‌ها نشان داد زماني كه عرشيا به قتل رسيد، پدر و مادرش در مسافرت بوده‌اند كه پس از برگشت با جسد عرشيا در چارچوب در خانه‌شان روبه‌رو مي‌شوند.
پدر مقتول كه موضوع را به پليس خبر داده بود، گفت: من مالك اين ساختمان چهار طبقه هستم. طبقه اول و دوم آن مستأجر دارد و من، همسرم و عرشيا هم در طبقه سوم زندگي مي‌كنيم و طبقه چهارم هم فعلاً خالي است. عرشيا معتاد به مواد مخدر شيشه بود به همين دليل هشت سال قبل از همسرش جدا شد و تنها فرزند آنها هم كه دختر 15 ساله‌اي است به همراه مادرش زندگي مي‌كند. عرشيا در يك قنادي در غرب تهران كار مي‌كرد. او روز‌ها به محل كارش مي‌رفت و شب‌ها هم به خانه بر مي‌گشت.
وي ادامه داد: چند روز قبل من و همسرم براي مسافرت به رشت رفتيم و عرشيا هم در خانه ماند تا اينكه امروز وقتي به خانه برگشتيم با جسد خونين او روبه‌رو شديم. پس از اين جسد مرد جوان براي انجام آزمايش‌هاي لازم به پزشكي قانوني فرستاده شد و تيمي از كارآگاهان به دستور بازپرس تحقيقات خود را آغاز كردند. مأموران در نخستين گام از تحقيقات به يكي از دوستان مقتول به نام سعيد مظنون شدند و دريافتند وي آخرين فردي بوده كه به خانه مقتول رفت و آمد داشته است. بنابراين مأموران پليس چند روز بعد از حادثه سعيد را بازداشت كردند.
سعيد صبح ديروز پس از انتقال به دادسراي جنايي، قتل عرشيا را انكار كرد و گفت: من كارمند يكي از ادارات دولتي هستم و عصر‌ها هم در قنادي كه عرشيا كار مي‌كند، اضافه كاري مي‌كنم به همين دليل با او دوست شدم. مدتي بود كه پدرش عرشيا را از خانه بيرون كرده بود، اما با ميانجيگري مادرش قرار شده بود فقط براي خواب به خانه‌شان برود. دو روز قبل از كشف جسد عرشيا، متوجه شدم كه پدر و مادرش به مسافرت رفته‌اند و عرشيا در خانه تنها است.
 به همين خاطر به خانه‌شان رفتم و شب را با هم مواد كشيديم و صبح هر دو از خانه بيرون آمديم و سر كار رفتيم تا اينكه چند روز قبل از طريق صاحب قنادي متوجه شدم عرشيا به قتل رسيده است. متهم براي تحقيقات بيشتر به دستور بازپرس در اختيار مأموران پليس قرار گرفت.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن