تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق و باطل به مردم (و شخصيت افراد) شناخته نمى شوند بلكه حق را به پيروى كسى كه از آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821166293




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دعوت شیخ الازهر برای تقریب میان اهل سنت و شیعیان


واضح آرشیو وب فارسی:شبستان: خبرگزاری شبستان: شیخ الازهر گفت: شیعیان و اهل سنت دو بال اسلام هستند و تقریب میان آنها امری ضروری است.
به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از العالم؛ دکتراحمد الطیب شیخ الازهرکه دراندونزی به سر می برد، درباره اختلاف میان علما که ممکن است به اختلاف میان مردم، تعصب ورزی و افراط گرایی در مذاهب منجر گردد، هشدار داد.
وی همچنین تلاش برای تحمیل دیدگاه مذهبی خاص درمیان مسلمانان را که ممکن است منجر به درگیری دینی شود، مردود شمرد و بر تسامح در اسلام که تمام مذاهب را به دور از هرگونه تعصب و تندروی در خود می پذیرد، تاکید کرد.
الطیب که همراه هیاتی از علمای الازهر، امروز(دوشنبه) ، با اعضای شورای علمای اندونزی به ریاست معروف امین دیدار کرد، خواستار بازگشت به روح میراث اسلامی شد که بررحمت، تسامح و دوری از هرگونه افراط گرایی تاکید می کند.
وی افزود: شیعیان و اهل سنت دو بال اسلام هستند و تقریب میان آنها امری ضروری است، آنها با یکدیگر برادرند بویژه شیعیان میانه رو.
شیخ الازهر خواستار برگزاری نشست های مشترک میان اهل سنت و تشیع درالازهر شد وگفت: اختلاف میان سنیان و شیعیان بر سر مسایل فرعی است به جزمساله امامت که از فروع به شمار می آید و آنها آن را از اصول می دانند.
الطیب خاطرنشان کرد که شیعیان میانه رو ...
[ مشاهده متن کامل خبر دعوت شیخ الازهر برای تقریب میان اهل سنت و شیعیان در خبرگزاری شبستان ]

سه شنبه ، ۴اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبستان]
[مشاهده در: www.shabestan.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن