تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هرگاه سخن گويد ياد (خدا) مى كند و منافق هرگاه سخن گويد بيهوده گويى مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819834698




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طارمی: عصبانی شدم و اشتباه کردم، معذرت می خواهم


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز: مهاجم پرسپولیس گفت: «به مدیر برنامه ها و وکیلم گفتم ولو اینکه قرار باشد سال بعد از پرسپولیس بروم حاضرم قراردادم را تمدید کنم تا از ترانسفر من پولی به باشگاه برسد.»
به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز ، مهدی طارمی که مدتی است تعادل ندارد و کاملا تابلوست شهرت و محبوبیت به او نساخته (!) تنها چند ساعت پس از آن که در تمرین پرسپولیس اختیار زبان خود را از دست داد و سر بوقچی پرسپولیس فریاد کشید؛ «خبرنگاران را از تمرین بیرون کن» و در واکنش به اعتراض خبرنگاران هم که خواهان گفتگو با بزرگ تر پرسپولیس شدند، گفت: «گنده پرسپولیس منم، بروید بیرون!» از کرده خود پشیمان شد و از خبرنگاران عذرخواهی کرد.
وی این بار خیلی محترمانه عذرخواهی کرده اما حیف که این عذرخواهی حکم نوشدارو بعد از مرگ سهراب را دارد. این برای اولین بار نیست که طارمی از کوره در می رود و حرفی می زند و زود هم پشیمان می شود. طارمی گاهی اوقات واکنش احساسی نشان می دهد اما بعد از حرف زدن با مشاور خود، نامه فدایت شوم می نویسد و دلجویی می کند.
حرف های طارمی با سایت رسمی اش، پس از اعتصاب سرخپوشان در تمرین دیروز و درگیری لفظی وی با عکاسان و خبرنگاران در ادامه پیش روی شماست:
* اعتصاب در روزهایی که پرسپولیس صدر جدول است. این چه توجیهی می تواند داشته باشد؟
- نمی دانم چه بگویم که تصور نشود توجیه می کنم.
* چیزی ...
[ مشاهده متن کامل خبر طارمی: عصبانی شدم و اشتباه کردم، معذرت می خواهم در جام نیوز ]

سه شنبه ، ۴اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن