تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن غبطه مى خورد و حسد نمى ورزد، و منافق حسد مى ورزد و غبطه نمى خورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821239551




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ساخت وپاخت غربی با رنگ و بوی انتخاباتی!


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: در آستانه دو انتخابات مهم کشورمان در پسابرجام باید بیش از هر زمان دیگری از توطئه ها و ترفندهای غرب برای دخالت در امور داخلی مان آگاه باشیم.
به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ تقویم به هفتم اسفند نزدیک تر می شود؛ روزی سرنوشت ساز که قرار بر این است مردم بصیرمان وکلای خود را راهی خانه ملت کنند. انتخاباتی مهم از این جهت که اولین انتخابات پسابرجام است و شاید متفاوت تر از سایر انتخاب های بیش از سه دهه ایران اسلامی باشد؛ چرا که برجام به مرحله اجرا رسیده است و بر این مبنا این روزها زمزمه های ارتباط با دنیای غرب بیش از پیش به گوش می رسد و به بیان دیگر میتوان از اظهارات سخیفانه گاه و بیگاه برخی از مقامات غربی دریافت که آنان برجام را کلیدی برای ورود به ایران و دخالت در سرنوشت کشورمان می دانند.

در شرایط فعلی آنان پارادایم جدیدی را برای ضربه زدن به کشورمان طراحی کرده اند تا با بهره گیری از فضای برجام و پسابرجام اهدافشان را در ایران اسلامی پیاده کنند؛ در واقع دشمن بعد از اجرایی شدن برجام عملیات ضد ایرانی اش را متوقف نکرده و دست روی دست نگذاشته است بلکه در پروسه ای طولانی مدت و با شگردهایی جدید به دنبال ادامه دخالت هایش در امور کشورمان است.
آنان به دنبال روی کار آمدن مجلسی متمایل به غرب در ایران ...
[ مشاهده متن کامل خبر ساخت وپاخت غربی با رنگ و بوی انتخاباتی! در باشگاه خبرنگاران ]

سه شنبه ، ۴اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن