تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آدم دين‏دار چون مى‏انديشد، آرامش بر جان او حاكم است. چون خضوع مى‏كند متواضع است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804807182




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فارس گزارش می‌دهد نگاهی به تنور داغ تبلیغات انتخاباتی در لرستان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فارس گزارش می‌دهد
نگاهی به تنور داغ تبلیغات انتخاباتی در لرستان
تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس در استان لرستان به اوج خود رسیده است و در این بین برخی نامزدها برای جذب رای اقدام به توزیع کارت شارژ، غذا، شال و روسری بین مردم و طرفدارانشان می‌کنند.

خبرگزاری فارس: نگاهی به تنور داغ تبلیغات انتخاباتی در لرستان



به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، با سپری شدن نیمی از فرصت قانونی کاندیدهای مجلس شورای اسلامی، تبلیغات نامزدهای انتخابات در استان لرستان به اوج خود رسیده است که در این بین شاهد حواشی جالبی هستیم. تعدادی از نامزدهای حوزه انتخابیه خرم‌آباد برای جلب رای مردم اقدام به توزیع کارت شارژ بین مردم و به ویژه جوانان می‌کنند و عده‌ا‌ی دیگر نیز علاوه بر توزیع کارت شارژ در ستادهای تبلیغاتی خود به مردم سیم کارت هدیه می‌دهند. توزیع غذا بین مردم  به‌ویژه مناطق حاشیه‌نشین شهری یکی دیگر از ترفندهای برخی کاندیدها برای کسب رای است، به‌گونه‌ای که در خرم‌آباد در یکی از این موارد یکی از نامزدهای مجلس شورای اسلامی چندین دیگ غذا طبخ کرده بود که برای حمل آنها از جرثقیل استفاده شد.

یکی از ویژگی‌های این دوره انتخابات مجلس استفاده برخی نامزدها، به‌ویژه نامزدهای حوزه خرم‌آباد و دوره چگنی از رنگ‌های انتخاباتی است که در این بین رنگ‌های مختلفی مانند صورتی، فیروزه‌ایی، بنفش و آبی دیده می‌شود. در این میان یکی از این کاندیدها اقدام به توزیع شال گردن مطابق با رنگ انتخاباتی خود می‌کند و یکی دیگر از کاندیدها در اقدامی جالب‌تر و بسیار عجیب وعده توزیع لوازم آرایشی بین خانم‌ها و قاب عینک بین آقایان با رنگ خاص را داده است. فضای داغ تبلیغات انتخابات در خرم‌آباد باعث شده است تا یکی از نامزدها برای جلب نظر مردم از ورزشکاران، هنرمندان و خوانندگان مطرح کشور برای اجرای کنسرت و حضور در برنامه‌های انتخاباتی خود دعوت کند تا از این طریق حمایت قشر جوان جامعه را بدست آورد. با وجود اینکه در این دوره از تبلیغات، شعارنویسی بر روی دیوارها از سوی طرفداران نامزدهای انتخاباتی نسبت به گذشته کمتر شده است، ولی متاسفانه طرفداران تعدادی از نامزدها هنوز هم برای تبلیغات از روش شعارنویسی بر روی دیوارهای شهری استفاده می‌کنند که این موضوع در برخی مناطق باعث زشت شدن سیمای شهر شده است.

متاسفانه در یکی از این موارد، طرفداران یکی از نامزدهای انتخابات مجلس برای نوشتن شعار بر روی دیوار، دیواری مناسب‌تر از دیوار قلعه تاریخی فلک‌الافلاک ندیده‌اند و اقدام به نوشتن شعار بر روی دیوار قلعه کرده‌اند.

با توجه به اینکه شعارنویسی بر روی دیوار تجاوز و تعدی به حقوق شهروندی محسوب می‌شود امیدوار هستیم که دستگاه‌های مربوطه برخورد قانونی با خاطیان در این زمینه داشته باشند. توزیع گسترده پوسترها و بروشورهای تبلیغاتی در برخی مناطق باعث انباشته شدن زباله می‌شود که چهره خیابان‌ها و کوچه‌ها را نیز زشت می‌کند، با این حال عوامل پرتلاش و زحمتکش شهرداری به صورت شبانه‌روزی در حال پاک‌سازی خیابان‌ها و کوچه‌ها از زباله‌های انتخاباتی هستند.

برپایی کارناول‌های خیابانی در ساعات اوج ترافیک از دیگر اقداماتی است که طرفداران کاندیدهای مختلف این روزها انجام می‌دهند که گاهی باعث به‌وجود آمدن ترافیک سنگین و طولانی و ناراحتی شهروندان و بوجود آمدن مشکلات برای آنها می‌شود. درگیری طرفداران دو نامزد مجلس شورای اسلامی در شهرستان کوهدشت روز گذشته تصاویر و فیلم‌هایی در فضای مجازی منتشر شد که درگیری بین هواداران دو نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه کوهدشت و رومشکان را نشان می‌داد. به گفته افراد محلی، درگیری طرفداران این دو کاندید زمانی شروع می‌شود که یکی از این دو کاندید همراه با کاروان طرفداران خود برای تبلیغات در منطقه سوری کوهدشت در حال حرکت است که در یکی از مسیرها رو در روی هواداران کاندیدای رقیب قرار می‌گیرد و منجر به درگیری بین هواداران دو کاندیدا می‌شود.

در این درگیری تعدادی از طرفداران دو طرف زخمی شده‌اند و به چند خودرو نیز آسیب رسیده است، ولی آسیبی به دو کاندیدا وارد نشده است. بدون شک این گونه رفتارها در صحنه رقابت انتخاباتی به هیچ وجه مورد پذیرش آحاد جامعه نیست و امیدوار هستیم که شاهد برخورد صریح قانون با عاملین این حادثه باشیم. ---------------------------- گزارش از: سعید سرشار ----------------------------

94/12/04 - 03:44





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن