تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):كسى كه خداى سبحان را مى شناسد، شايسته است دلش از بيم و اميد به او خالى نباشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820336103




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استقبال اداره استاندارد از همکاری با دانشگاه صنعتی قم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری دانشجو: مسئولان ادراه استاندارد استان قم در دیدار با رئیس دانشگاه صنعتی قم از همکاری با این دانشگاه استقبال کردند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو از قم، مسئولان اداره استاندارد استان قم با بهرام خوشنویسان رئیس دانشگاه صنعتی قم و جمعی از اساتید این دانشگاه به منظور برقراری تعاملات دو سویه دانشگاه و اداره استاندارد دیدار و گفت وگو کردند.
در این دیدار مسئولان اداره استاندارد خواستار برگزاری جلسات مشترک به منظور استفاده از پتانسیل اساتید هیئت علمی دانشگاه صنعتی قم شدند. همچنین مذاکرات اولیه مبنی بر انعقاد تفاهم نامه فی ما بین دانشگاه صنعتی قم و اداره استاندارد استان صورت گرفت.
هدف از انعقاد این تفاهم نامه حضور اساتید دانشگاه صنعتی قم در جلسات تدوین استاندارد، تشکیل کمیته مشترک از مسئولان دانشگاه و اداره استاندارد به منظور اعمال استانداردهای ملی و بین المللی در صنعت استان، برگزاری دوره های آموزشی استاندارد با حضور اساتید دانشگاه صنعتی قم، برگزاری های همایش های مشترک وغیره است.
در این نشست راستی مدیر ارتباط با صنعت دانشگاه صنعتی قم از انعقاد ۱۰ تفاهم نامه همکاری فی ما بین این دانشگاه و ارگان های دولتی استان از جمله سازمان نظام مهندسی، سازمان صنایع و معادن، اداره برق و شرکت شهرک ها خبر داد و ...
[ مشاهده متن کامل خبر استقبال اداره استاندارد از همکاری با دانشگاه صنعتی قم در خبرگزاری دانشجو ]

دوشنبه ، ۳اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری دانشجو]
[مشاهده در: www.snn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن