تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس در مقابل ثروتمند به خاطر ثروتش تواضع كند دو سوم دينش از بين برود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814732187




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار اقلید: عوامل اجرایی و نماینده فرماندار حق جانب‌داری از هیچ کاندیدایی را ندارند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرماندار اقلید:
عوامل اجرایی و نماینده فرماندار حق جانب‌داری از هیچ کاندیدایی را ندارند
فرماندار اقلید بابیان اینکه تمام کاندیداها قابل‌احترام هستند گفت: عوامل اجرایی و نماینده فرماندار به‌هیچ‌وجه حق جانب‌داری از کاندیدای خاصی را ندارند و احترام به آن‌ها لازم است.

خبرگزاری فارس: عوامل اجرایی و نماینده فرماندار حق جانب‌داری از هیچ کاندیدایی را ندارند



به گزارش خبرگزاری فارس از اقلید، صادق کریمی عصر امروز در جمع اعضای شعب اخذ رأی و نماینده فرماندار در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی که در سالن امام رضای این شهرستان برگزار شد با اشاره به اهمیت انتخابات و توجه دنیا به انتخابات ایران اظهار داشت: کشورهای بیگانه و دشمنان قسم‌خورده انقلاب اسلامی، انتخابات ما را رصد می‌کنند و در کمین سو استفاده از هر فرصتی برای تضعیف نظام هستند. وی به تأکید و سفارش مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری مبنی بر لزوم حضور حداکثری مردم در انتخابات تاکید و بیان کرد: حضور و همراهی همیشگی و گسترده مردم در مناسبت‌های مختلف ملی، مذهبی، سیاسی و ... به‌ویژه انتخابات از مهم‌ترین عواملی است که موجب استحکام ریشه انقلاب و ناکامی دشمن می‌شود. کریمی بر ضرورت همدلی و هم‌زبانی عمومی در راستای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور مانند همیشه تأکید کرد و از مدعیان حقوق بشر که انتخابات ایران را آزاد نمی‌دانند انتقاد کرد و گفت: چرا از عدم برگزاری انتخابات در کشورهای عربی که نورچشمی آمریکا و صهیونیسم هستند ایراد گرفته نمی‌شود. فرماندار اقلید افزود: تمام این ادعاهای پوچ به دشمنی دیرینه آنان با ایران اسلامی برمی‌گردد چراکه ملت غیور ایران با استقلال، استقامت و ولایت‌مداری باج به هیچ بیگانه و متجاوزی نداده و نمی‌دهد. وی بابیان اینکه انتخابات در ایران آزاد است و مردم آزادانه نماینده خود در مجلس شورای اسلامی، خبرگان رهبری و... را انتخاب می‌کنند تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران به‌راحتی به دست نیامده که آسان از آن بگذریم بلکه با اتحاد و انسجام ملی از پرچم اسلام که با نثار خون شهدا برافراشته شد صیانت می‌کنیم. کریمی در ادامه خدمت به مردم را عنایت ‌اللهی و سعادت بزرگ خواند و بیان داشت: مجریان انتخابات امانت‌دار مردم هستند ازاین‌رو باید با خوش‌اخلاقی، نظم و انضباط، صبر و حوصله و احترام به مردم به‌خوبی در شکر این نعمت بکوشند. فرماندار اقلید با اشاره به سخن مقام معظم رهبری که فرمودند «هر برگ رأی مردم تیری است به چشم دشمنان» بر لزوم دقت و هوشیاری در صیانت از امانت و رأی مردم تأکید و عنوان کرد: باید وظیفه‌ای که بر عهده گرفتیم را به‌خوبی انجام دهیم تا در پیشگاه اللهی، مردم و وجدان خود شرمنده نشویم. کریمی بابیان اینکه تمام کاندیداهای انتخابات قابل‌احترام هستند تأکید کرد: عوامل اجرایی و نماینده فرماندار به‌هیچ‌وجه حق جانب‌داری از کاندیدای خاصی را ندارند بلکه همه آن‌ها از حقی مساوی برخوردارند. وی اظهار کرد: مردم هوشیارند و با دقت تمام اتفاقات را رصد می‌کنند ازاین‌رو باید تلاش شود تا بر اساس قانون و مقررات و احکام اسلامی وظیفه خود را به‌درستی انجام دهیم و با همراهی با هیئت نظارت و بازرسی به هدف اصلی که برگزاری انتخاباتی سالم و بانشاط است دست یابیم.

94/12/03 - 22:15





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن